Essence Oz trendkiadás előzetes - első tapasztalatok

Sziasztok Lányok!

Gondolom sokan várjátok már az Essence legújabb trendkiadását, ami az Oz, a hatalmas című mozihoz készült. (én biztosan...)
Szeretek biztosra menni, így szemezgettem a külföldi blogok bejegyzéseiből, és hoztam pár gondolatot az olvasott tapasztalatokból.


Maga a display nagyon nagyon tetszik, igazán passzol a filmhez, jól átgondolt, átlátható, szép.
A termékek közül a legjobban a highlighter és a krémpirosító érdekel, azokat nagyon várom.

Most viszont az olvasottak alapján elbizonytalanodtam. A highlighterről ugyanis az általános vélemény az, hogy eléggé porzik, és alig ad némi fényt. Személy szerint nekem jobban bejönnek a csillogóbb, fényesebb darabok, na de majd megnézzük. (Azt viszont nem értem, hogy ha a szemhéjpúderekből van teszter, akkor a highlighterből miért nincs, nekem mondjuk hiányzik.)

Így néz ki egyébként eredetiben:

(forrás: www.liebenswuerdig.com)

Aztán jön a gél-pirosító, ami a promóképeken egy irtózatosan szép korallos barack, annyira szerettem volna ha tökéletesre sikerül és olyan lenne bőrön is, mint a tubusban. Nem jött össze, állítólag felvitel után a szín elveszik, marad helyette egy tonna nagy csillám, rétegezni meg nem lehet mert foltos lesz. Ezt tetézi még, hogy nem gél állagú a nevével ellentétben, hanem vizes-folyós.(A tubusról mindenesetre jókat írnak, a pumpás adagoló precíznek és jól használhatónak tűnik.)

 (forrás: www.carrysbeautyblog.de)

 (forrás: www.liebenswuerdig.com)

(forrás: de.paperblog.com)

Aztán itt vannak a repedezős körömlakkok, amik miatt a szívem vérzik, mert ha nem repedeznének, a teljes kollekciót megvenném, annyira eltalálták a színeket. Nem baj, spórolunk, ráadásul a repedezős hatásáról sem írtak sehol jókat, sőt kifejezetten lebeszélnek a vásárlásról. Volt bloggerina, akinél pl az alsó színes réteget is magával húzta a repedezés. Fantasztikus...  Íme a kép, elég beszédes szerintem:

  (forrás: www.liebenswuerdig.com)

(forrás: de.paperblog.com)

Jöjjön egy szép, vízzöld szemceruza. Nem vízálló, vízvonalra tehát alkalmatlan, gyorsan kopik ellenben gyorsan és könnyen lemosható. Engem egyelőre nem győzött meg, de ki tudja...

(forrás: de.paperblog.com)

(forrás: www.carrysbeautyblog.de)

Utoljára hagytam a szemhéjpúdereket, mert amenynire nem izgattak, most anynira várom őket. A tapasztalatok és a swatch-ok alapján fantasztikus a pigmentáltságuk és csak kicsit porolnak. :)
A rózsaszín és a zöldes biztosan hazajön vele, a többit még meglátjuk. :)

(forrás: de.paperblog.com)

 (forrás: www.carrysbeautyblog.de)

(forrás: www.liebenswuerdig.com)

Ti mit terveztek beszerezni a kollekcióból? Vagy csak én vagyok ennyire ráizgulva a trendkiadásra? :)

XOXO: Blondie

Share:

3 megjegyzés

  1. A szemhéjpúderek tetszenek, a lakkok meg mint írtad, kár hogy repedősek, mert amúgy elég szépek lennének.. :S
    A többi most annyira nem, de szerintem nem fogok venni belőle, ha lesz nálunk.

    VálaszTörlés
  2. Nekem a lakkok tetszettek nagyon, de akkor még nem tudtam, hogy ilyen repedősek. Így viszont tuti ki fogom hagyni.
    Szóval szerintem kihagyom :(

    VálaszTörlés
  3. Engem ebből a kollekcióból most semmi nem fogott meg, de nem is baj talán még örülök is neki :) legalább nem költekezek :)

    VálaszTörlés