Teszt - Új kollekciós Essence fedőlakkok



Az idei tavaszi szortimentfrissítések nem nagyon mozgattak meg drogériaügyileg. Végül mégis a kiskosaramba került két fedőlakk, lássuk, kik is ők.


Namármost leszögezném, én bizony nem akartam fedőlakkot venni. De nem ám. Pláne hogy avatatlan szemmel nézve ezek tökegyformák az üvegeikben. Na jó,
 effektlakkok, nem fedőlakkok. Mondjuk foggalmam sincs, van-e különbség a terminológiában. Végülis egy Mülleres portyázás során akadtunk össze, nagyon akartam venni valami újdonságot, de élőben semmi sem tetszett Aztán ott és akkor bevillant, hogy én még hetekkel korábban láttam egy posztoz ezekről a fedőkről és hogy olyan jópofának tűntek.


Így jött velem végül a Turn it romantic és a Turn it aquatic verzió. Az icy sajnos nem volt készleten, pedig vele még tennék egy próbát. Bevallom becsülettel, in real még nem volt a körmeimen egyik sem, csak a swatch stick-re sikerült felkennem (az utóbbi héten pedig minden nap újralakkoztam, de hát annyi sok a lakk, hogy nem kerül mindenki sorra).


Alapvetően viszont egész jó kis darabok, amikkel a már meglevő körömlakkjaink színét / finishét változtathatjuk meg. Kicsit sárgásfehér, tejszerű alapban laknak a pigmentek, amiktől a körmeinkre kenve életre kelnek a korábban megunt színeink. Kicsit fed az eredeti színből, mellette pedig szaténos fényben irrizálni fog az üveg nevén olvasható árnyalatban.


Az ecsete kényelmesen használható, mivel nem egy drámai szín, így elnézhető neki, hogy nem csudaprecíz a forma. Viszonylag hamar szárad, bár ebben az én véleményem nem mérvadó, hiszen gyorsszárító lakk nélkül neki sem állok a lakkozásnak.


Jöjjenek a képek, íme, Turn it romantic. Rózsaszínné tesz.










És Turn it aquatic. Zöldeskék. Mindkettő szürke alapn látható.









Ti választotok majd valamit ezekből az effektlakkokból?

Share:

1 megjegyzés

  1. Nem nagyon tetszik, eléggé be van határolva, hogy csak világos színre lehet kenni. Persze aki a szolid lakkozást szereti, annak találták ki, esetleg ha nyomdázunk rá, úgy fel lehet dobni.

    VálaszTörlés