A nap bloggere voltam...



A Magyar bloggerek és blogkedvelő közössége Facebook-csoportban a tegnapi napon tőlem lehetett kérdezni. Íme hát a válaszok.


1. Milyen az élet Debrecenben? Mi a legnagyobb különbség a két város/városi élet között ( vs. Veszprém)?




Debrecenben az élet jó. Hülyén hangzik, nem tudom szebben kifejezni. Szeretek itt lenni, mert igazából sokkal több kultúrális lehetőség van, sokkal jobb a tömegközlekedés, rengeteg üzlet és szolgáltatás elérhető, vagy jóval nagyonn a választék, mint otthon. Másrészt meg még mindig Veszprém az OTTHON. Nem gondolom, hogy ez a közeljövőben változna, iszonyatos honvágyam van és egyre rosszabbul viselem.Hétvégére haza is megyek, mert már nagyon nem bírom. Veszprém egy álomszép város, a környéke is gyönyörű. Itt meg azért csak pusztaság van, és a főutcát leszámítva igencsak keresni kell a város szépségét. A közlekedési morált pedig úgy ahogy van, utálom. Ilyen elmebeteg sofőrökkel én még sehol máshol nem találkoztam. Meg a varjak. Nem akartam hinni a szememnek eleinte, de itt mindenütt nyüzsögnek. Értsétek: a járdán, az emberek között sétálgatnak, egyszerűen mindenhol ott vannak.És hiányzik a Bakony.






2. Ha személyes posztot írnál, mi lenne a témája?




Hát, ahogy így visszatekintve látszik is, nem nagyon szoktam személyes jellegű bejegyzéseket írni. Nehezemre esik kiadni magamat, pedig már terveztem jó néhányszor. Talán a mindennapi vicces történésekről, érdekességekről írnék. A bánataimat inkább megtartom magamnak, néha  amérgemet szoktam papírra vetni. A kisfiam mondásaiból vagy aktuális akcióiból viszont lehetne kis szösszeneteket írni, ehhez még lenne is kedvem, csak mindig mindent elfelejtek. :)




3. Miért blogolsz?Milyen hobbid van még?Ismersz más bloggereket személyesen?Van példaképed?Milyen egy átlagod napod?




Ez a miért blogolok, ez egy jó kérdés. Amikor elkezdtem, épp semmi mással nem tudtam kitölteni a napjaimat. Taposómalomból való kiszabadulás, kis kreativitásnak adott teret. Egy kolléganőm írt anno beauty blogot, ő adott bátorságot, hogy belevágjak. A hobbikkal nem állok jól sajnos. Napi 8 és fél órát kitesz a munka, ehhez jön a majdnem másfél óra tömegközlekedés oda-vissza, utána család: főzés, bevásárlás, mosás, takarítás, átlag napokon örülök ha alhatok. Olvasni viszont imádok gyerekkorom óta, erről nem szoktam le. Gyerek előtt jártam táncolni, teniszezni, lovagolni. Ismerek néhány bloggerinát is személyesen, még a veszprémi időszakban volt találkozónk, és azóta is tartjuk a kapcsolatot. Példakép? Jó kérdés. Igyekszem nem összehasonlítani magam másokkal, tehát a közvetlen környezetemben vagy bloggervilágban például példaképem nicnsne, viszont több bloggert is nagy elismeréssel nézek. Ha már celebvilág: azokra tudok felnézni, akik az ismertségüket jótékonyságra is fordítják, pl. Angelina Jolie, Leonardo diCaprio, Charlize Theron.
Az átlag napot már fentebb vázoltam, kis kiegészítés: fél hatkor kelek, kávét főzök, családot ébresztek, ebédet és uzsonnát pakolok mindenkinek, rohanunk oviba és munkába. Napközben telefonálok, riportolok, meetingelek, tréningelek, szóval gyorsan eltelik. Délután, ha szerencsém van, 4kor indulás haza, oviba befutás, bolt, vacsorafőzés, házimunka, és 8 körül ágyban vagyunk. Vagy olvasok, vagy filmet nézünk, és újabban 9kor már húzom a lóbőrt.




4. Ha most besétálnál egy drogériába,milyen termékek kerülnének a kosaradba?Szerinted milyen egy jó beauty blog?




Újabban drogériában már csak sampont és tusfürdőt vadászok, meg persze vattakorongot. Viszont ha megtetszik egy-egy trendkiadás, akkor a lábamat is képes vagyok lejárni, hogy felkutassam. Most például egy jövendő Catrice trendkiadás kék tusára vágyom, és az új MaxFactor alapozóra (amit vsz. úgyis Krémmánián fogok megvenni).
A jó beauty blog szerintem: informatív. Nem csak képekből és 5 mondatból álló posztokból áll. (Jó, ezt a hibát néha én is lekövetem akrónikus időhiány miatt, de igyekszem kiküszöbölni.) Minőségi a tartalom és fotók, összeszedett a fogalmazás módja és nem hemzseg helyesírási hibáktól. Nem trágár, nem járatja le a termékeket és gyártót, kultúrálan kritizál. Nincsen tömve személyes dolgokkal, hiszen beauty blogra nem ezért jár az ember.




5. Teszteltél már olyan terméket, ami nem vált be neked? Mit írsz róla ilyenkor?




Szerintem mindenki belefutott már olyan termékbe, ami neki nem vált be vagy nem tetszett. Én is jártam már így. Nem gondolom, hogy tesztelésre kapott termékről csak jót lehet írni, mert az nem lenne hiteles, viszont ha valami nekem nem jó, attól még másnak az lehet. Szépen, kultúráltan is meg lehet írni, hogy ezeket meg ezeket tapasztaltam, nekem ez nem vált be vagy nem annyira jó, de: másnak még az lehet. Az elvárásaink határoznak meg minden terméket, biztosan van, akinek a 300 forintos körömlakk vagy szemfesték is tökéletes, mert mást vár tőle vagy másra/máshogy használja / más a bőre/körme mint nekem. Igyekszem tippeket adni, hogy "ha viszont az olvasónak ez és ez nem fontos, de ez és ez igen, akkor próbálja ki". Ahogy a szépség, úgy a szépségápolás is relatív.


Szerintem. :)


Nagyon köszönöm a kérdéseket, és a lehetőséget hogy tőlem is kérdezhettetek. Ha érdekesnek tartjátok a blogot, nézzetek be máskor is. Építő kritikát, tanácsokat, ötleteket, kéréseket és kérdéseket mindig szívesen fogadok! :)

Share:

2 megjegyzés

  1. Köszönöm a válaszokat :) Egy idő után nekem mindig az a település az OTTHON, ahol élek, szerintem Debrecennel is így leszel. Amikor elkerültem Tatáról Veszprémbe egy-két évig Tata volt az etalon, aztán szépen lassan Veszprém. Most pedig Várpalota. Természetesen a falut, ahol Anyáék élnek, illetve azt a falut, ahol a férjem szülei élnek is otthonomnak hívom, hiszen ha hozzájuk megyünk, haza megyünk :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem már fura hazamenni, másik városba, túl régen élek ott, ahol, szégyen, de alig ismerem fel a korábbi iskolatársakat, ritkán megyünk, rövid időre, inkább anyám látogat minket.
    Hát ez az, hogy 8 óra munka mellett a napi teendők elveszik az időt, az ember örül, ha van egy órája magára, talán azért is van az, hogy van öt perc szünet és máris a telefont nyomkodja mindenki. Ha otthon vagyok, szinte be sem kapcsolom a netet, mindig van teendő.

    VálaszTörlés