Azért a lófasznak is van vége...



ez volt az első gondolatom, amint végigolvastam a tegnapi napon a maiboxomban talált hírlevelet.
Alapvetően szeretek új termékekmegjelenéséről hírlevelet kapni. Nem azért, mert azt egyből közzé is teszem. Nem írok random cuccokról, amiket nem póbáltam ki és soha nem is fogok, azért ne nézzük már ennyire ingyen reklámfelületnek a blogokat.


Na ez viszont úgy kicsapta nálam a biztosítékot, hogy egyből közvélemény-kutatásba fogtam. Megjelenik ugyanis az egyik MLM-hálózatban egy aranykivonatos arckrém + szemránckrém duó. A kettő együtt nagyságrendileg 160.000 Ft-ba kerül.
Nem, nem én írtam véletlenül eggyel több nullát.


A hálózat termékei jók, ezt elismerem, de nem tartom kiemelkedő minőségnek. Alapvetően is magas viszont az árkategória, de egye-fene, akinek megér egy sminkpalettájuk 15-20.000 Ft-ot, szíve joga, vegye meg.


Na de eleve ez az aranykivonat. Értem én, hogy hangzatos meg milyen menő már, de értelme gyakorlatilag nincsen.
Az arany nehézfém, néhány vegyület oldja csak. Oldódás nélkül nincs semmilyen reakció sem gyomorsavval (van ugye aki aranypelyhes pezsgőt iszik, a puccos éttermek pedig aranyfüsstel vonják be az ételeket), sem pedig a bőrünkkel. Akkor meg holt felesleges, legfeljebb a nő lelke boldog, hogy lám neki milyen aranyos az arca. Vagy lehet dicsekedni a barinőknek.


Másrészt meg: mégis ki a célközönség? 106 ezer forintot egy kicsi tégely arckrémért, amit ha nagyvonalú vagyok is, négy hét alatt elhasználok?! Körbekérdeztem több ismerősömet is, szeretnének-e ilyet vásároni. A reakciók kb.: - Persze, egyből kettőt! , -Honnan rendelhetek? A burzsuj.com-ról?
A kozmetikusom válasza ugyanez volt. Totál értelmetlen dolog, de még akkor ez az ár hozzá...


És el tudom képzelni, hogy sok kitartott liba aki megengedheti magának, de anyagismerete zéró, megveszi. Mert ha drága, akkor az biztosan jó is.


Tényleg erre tart a világ?





Share:

0 megjegyzés