BPS tesztcsomag érkezett

Újabb BornPrettyStore tesztcsomagom érkezett nemrégiben, így ki is próbáltam a benne szereplő termékeket, amiről ma beszámolót hozok nektek.
Leginkább a holografikus körömmatricákra voltam kíváncsi, ami karácsonyi mintákkal érkezett meg hozzám. Öszsesen 7 féle színvariációból választhatunk, én négy különböző színben próbálhattam ki őket.




Ezek nem vizes matricák, hanem nagyon érdekes fóliák. Egy merev alapon, vékonyabb fóliával borítva kapjuk őket, a minták perforáltak.


Egyesével kivágtam az éppen felhasználni kívánt darabokat, így egyszerűbb a felhelyezés. Színes zselére tettem fel őket,a zselét fixáltam, így egy matt alapot kapott a matrica. A vékony fóliát lehúztam a kis darabokról, így a színes fóliát a körmömre fordítottam. Ezután alaposan megdörzsöltem a hordozó oldalát és óvatosan lehúztam az alapot. Ezáltal a holografikus fólia/hártya a körmömön maradt és pikkpakk kész is volt a díszítés.












Szerintem nagyon látványos hatást érhetünk el velük, tényleg holografikus a végeredmény és nagyon tartós is. A manikűrből nem is emelkedik ki, tényleg nagyon vékony lesz a díszítés. Fedőlakkal zártam, szuperjó volt dolgozni velük. Egy ív 2x6 darabot tartalmaz mind a hat féle mintából.
Ha nektek is megtetszett, akkor potom pénzért, 0,99$-ért tudjátok őket megvásárolni itt:


http://www.bornprettystore.com/sheet-unicorn-holo-hollow-nail-sticker-colorful-christmas-nail-adhesive-transfer-sticker-p-41183.html


A második kedvencem a sötétben világító körömpor. Ebből három szín érkezett hozzám. Alapesetben egy fehér por van a tégelyben, amit a körömlakkba / színes zselébe / géllakba kell keverni. Nem ajánlom, hgy csak úgy a fedőlakkra szórjátok, nekem úgy elnyomta a lakk színét és érdes lett a felület is, illetve  az ecsetke le is húzott valamennyit a porból.




Sajnos viselve nem tudtam befotózni, nem túl jó a kamerám sötétben, de bátran kijelentem, brutál látványos a hatása élőben. A tégelyben azért készült sötétben fotó, na pont így néz ki körmön is.




Ha ti is szeretnétek ilyen muris kiegészítést a körmeitekre, akkor itt megtaláljátok a porokat, 10 féle színben, tégelyenként 0,99$-ért:


http://www.bornprettystore.com/fluorescent-nail-powder-ultra-fine-luminous-glow-dark-glitter-nail-paillette-dust-p-41233.html


Nagyon izgatta még a fantáziámat a BPS saját márkás nyomdalakkja, ami chameleon változatban jutott el hozzám.




Sajnos ő nem igazán nyerte el a tetszésemet. Az üvegben még egy érdekes, arany-lila duokróm lakk, de a körmömön ez már sajnos nem köszön vissza, sima bronz szín lett a mintám. Ettől függetlenül jó vele dolgozni. Nem túl sűrű, jól pigmentált, a nyomdafej könnyen felveszi és sima ügy a takarítás utána.






Három színben érhető el, viszont elég borsos áron, 4,99$-ért árulják. Azt gondolom, jobban megéri akár hazai márka nyomdalakkjait választani, nem egy kihagyhatatlan vétel, de ha mégis megtetszett, itt találjátok:


http://www.bornprettystore.com/born-pretty-rose-gold-chameleon-stamping-polish-colorful-nail-plate-printing-nail-lacquer-p-41004.html


És végül egy díszítőcsík-matrica is bekerült a csomagba. Az ív különböző szélességben tartalmaz csíkokat, arany vagy ezüst variációban kapható.




Hát ezzel teljesen befürödtem, először is 10 percig szenvedtem, mire a papírról fel tudtam venni a csíkot. A körömre eszkábálni sem volt egyszerű, szeret mászkálni. Sima lakkal nem tudom, mennyire működhet, géllakkon / zselén a csík két vége alá tett zselépöttyel fogathatjuk meg a kunkorodni szerető farkincát.




Én tutira soha többet nem nyúlok hozzá, de ha ti szeretnétek tenni vele egy próbát vagy gyakorlottak vagytok az ilyen aprólékos matricázásban, akkor itt megtaláljátok, 2,29$-ért:


http://www.bornprettystore.com/sheet-gold-silver-metal-nail-sticker-lines-multi-size-strip-nail-adhesive-transfer-sticker-p-41222.html


Ez volt az első ennyire felemás BPS csomagom, szerencsére az összes eddigi termékükkel elégedett voltam. Nektek van olyan körmöms holmitok, ami nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket?



Share:

0 megjegyzés