Két új kedvenc az Avontól - arcra



Két új kedvencem is kerekedett az Avon csomagjaiból, ma ezekről hoztam nektek egy kis beszámolót.


Az egyik a NutraEffects család éjszakai krémje, aminek a nappali párját már próbáltam (róla korábban ITT olvashattok).
Be kell vallanom, az éjszakai krém sokkal jobban megtetszett és jobban szereti a bőröm is. Egyáltalán nem nehéz krém, egy jó közepes sűrűséggel rendelkezik, de még épp kellemes használni. Viszonylag kevés elég belőle, nem nehezíti el a bőrömet és reggel is szép, sima marad az arcom, ügyesen felvette a harcot a korai bőröregedés első jeleivel.




Az illata tipikusan amolyan arckrém-illat, nem tolakodó és nem marad meg felkenés után.
Nagyon tudom ajánlani a 20-as, 30-as korosztálynak.


A másik kedvenc pedig az első ismerkedésünk napján nem indult kedvencnek, ez a mark. vonal ásványi púderalapozója.




"A mark. legújabb 2 az 1-ben alapozó hatású porpúdere a sietős reggelek megmentője lehet, hiszen egyesíti az alapozó és a púder legfőbb előnyeit. Könnyed, 100%-ban természetes ásványi pigmenteket tartalmazó formulája egyszerre segít kiegyenlíteni a bőr tónusát és elfedni a bőrhibákat, miközben ragyogóvá teszi az arcbőrt. Öt árnyalatban kapható, melyek közül mindenki megtalálja a bőréhez leginkább illőt. "


A fent látható kis tégelyben érkezik, a kis lyukakat védi egy matrica is, ami a port hivatott a lakhelyén maradásra bírni. Én ezt kidobtam, nem hurcibálom magammal sehova sem, bár ha így tennék, akkor sem kellene félnem a kiborulástól, bitrosan fog a csavarintása.


Na és amit először az alapozó hibájának véltem: jó alaopsan beletuszkoltam egy tömött púderecsetet és azzal próbáltam felvinni. Hát ez volt a hiba, merthogy annyira pigmentált az anyag, hogy már ekkora mennyiségben is vastagnak és foltosnak hatott és megült a ráncocskákban és pórusokban is.


Egy lazább, szintetikus ecsettel viszont csodaszép ere4dményt lehet elérni: nagyon kevés púdert kell felvenni az ecsetre, lerázni a felesleget és így pöttyözve felnyomkodni a bőrre (még így is potyog rendesen).




Nem modnom, hogy takarékos darabról van szó, de minimális mennyiség kell belőle így is.
A hétvégéim megmentője lett, ha kimegyünk sétálni, nem szoktam hatalmas sminkeléssel vacakolni, csak feltapicskolom ezt a púdert + egy kis spirál és kész is. Nagyon tartós, kibírja az egész napi hajtást is.
Tökéletes lesz a nyári hőségben, amikor egy folyékony alapozó már megfojt és lefolyik. :)


Nektek most mi a kedvenc arcra használt terméketek?





Share:

0 megjegyzés