Teszt - Vichy SlowAge nappali krém



Néhány héttel ezelőtt bekerültem a trnd.hu legújabb projektjébe, amelnyek keretei között az új Vichy arckrémet tesztelhetjük. Ugyan nem volt kitétel, hogy blogbejegyzés szülessen róla, én mégis megírom a tapasztalataimat nektek, hiszen egy csaknem tízezer forintba kerülő terméknél (nekem legalábbis) minden vélemény számít.
A reklámszlogen szerint: Nappali arckrém a bőröregedés kialakulóban lévő látható jelei ellen.
Most ez nyilván nem 2 hét használat után fog eldőlni, de azt máris észrevettem, hogy az engem leginkább zavaró ránc a szemem alatt halványodott (ezt a ráncot mutattam már nektek az első videómban).






Így érkezett meg hozzám a csomag. Ebben a nagy dobozban egy teljes kiszerelés lapult nekem fém díszdobozzal, emellett pedig 2x20 db kis minta és 20 db 20%-os kedvezményre jogosító kupon is lakott benne.
Mondanom sem kell, 10 percen belül szétkapták a kolléganőim a mintákat, azóta lelkesen kenegetik.




A Krémmániáról lementettem nektek a krém INCI-jét:




Ebből néhányan panaszkodtak az illatanyag miatt, esetenként irritálhatja a bőrt.
Nekem szerencsére semmi problémám az illatos krémekkel, ebben az esetben sem okozott galibát. Kimondottan kedvelem az illatát, tiszta, friss, kicsit a kamaszkoromat juttatja eszembe.


A krém nagyon lágy, könnyed formula, kicsit talán gélesnek is mondanám.




Egy hangyányit rózsaszín beütésű, viszont nem színezi meg a bőrt. Először tartottam tőle, hogy az én sárgás tónusomon bután néz majd ki, de abszolút semmi hatását nem látom a színnek.


Jó tulajdonságai: praktikus, pumpás adagolóval nyerhetjük ki a krémet a masszív üvegből készült flakonból (ami még dizájnos is). A pumpával elég precízen lehet adagolni a krémet. Pillanatok alatt beszívódik, kellemes az illata, tökéletes sminkalap, nagyon bársonyos lesz tőle a bőröm mégjozzá azonnal, illetve úgy két hét hazsnálat után mondhatom, hogy a tág pórusokat is jelentősen csökkentette. Ja, és SPF 25-ös fényvédő van benne.


Amit nem annyira szeretek: viszonylag sok kell belőle, vagy csak nekem nagy a fejem, de 3-4 pumpálásnyi krém biztosan kell az arcomra és nyakamra. Ezen kívül, ami nagyobb baj, hogy néha kevésnek érzem a hidratáló hatását. Nyárra és a melegebb tavaszi napokra nagyon jó, de ha hűvösebb, csípős a reggel, vagy fúj a szél, akkor a bőröm hiányol egy testesebb krémet (picit feszül).


Nagyon örülök, hogy kipróbálhattam ezt a krémet, még sosem volt Vichy arcravalóm (na jó, volt egy 1,5 ml-s teszterem a Dermablend 3D alapozóból). Nem mondom, hogy megvásárolom magamnak, mert olyan hatalmas különbséget nem érzek a 2-3 ezer forintba erülő kencéimmel összehasonlítva, de ha egyszer gazdag leszek, vagy naggyon jó akcióban találom, akkor nem zárom ki a lehetőségét, hogy újrázzak.


Ti használtatok már Vichy krémeket? Ha igen, melyenek a tapasztalataitok?

Share:

0 megjegyzés