Körmös kattanás - géllakkozz porokkal!



Újabban semmiféle késztetést nem érzek a körömlakkozás iránt. De tényleg, zéró. Így talán még nem
is jártam. Szóval néhány héttel ezelőtt elővettem a kb. két évvel ezelőtt vásárolt két darab géllakkomat, és áthúztam vele a körmeimet. Azért mégse legyenek pucéran szegények.


Annyira bejött most, hogy a legutóbbi Born Pretty Store kínálatból csupa géllakkhoz való port választottam, ahogy azt a fenti kupacban is láthatjátok.


A porok mindegyikét lehet hagyományos körömlakkal is használni, bár úgy szerintem jóval macerásabb és kevésbé egyenletes végeredményt ad.
Nyilván egyből ki is kellett próbálnom őket, és mivel mindet egyszerre (sajnos) nem használhattam fel, így egy rózsaszín-ezüst króm-holó kombinációra esett a választásom.


Lately I lost my passion for regular nail polishes, I don't know how it happened. So I decided to give a try on my old gel nail polishes, and it worked. So, for my latest Born Pretty items for review I've choosen some powders which both work with regular and gel nail polishes. As I couldn't wait to try them, I combined the pink chrome effect with the holographic powder. See how it worked out:




Mindegyik por ugyanilyen kis átlátszó, műanyag, csavarosan záródó tégelyben érkezik, belül van még egy plusz lap is. Nagyon stabil szerkezet, abszolút nem potyog ki semmi.
All powders come in the same small plastic holder, as seen above. Powder is sealed with a special plastic inlay.


Itt alul a króm/tükör hatású port láthatjátok. Ez a #3 árnyalat, emellett további 8 színből válogathatunk. Bármilyen szinű géllakkal működik, azonban sötét/világos alapon teljesen más lesz a végeredmény. ITT meg tudjátok nézni a kínálatot, illetve rendelhettek is. 1g por van a tégelyben, ez akciósan 1.19$-ba kerül, és kábé életünk végéig elég lesz.


This is the chrome/mirror effect powder in shade #3. It's a really fine powder, applicable over all shades of polishes, however it gives a different end effect over dark/light base colors. HERE you can choose from 9 different shades, 1g powder only costs 1.19$.



Ez pedig a holografikus por. Itt azért kicsit másra számítottam, a weboldal képei alapján azt vártam, hogy különböző színeken más-más végeredmény lesz, vagyis a meglevő alapszín marad és holografikussá válik. Mondjuk ezt nem tudom, hogy képzeltem, mindegy is. Szóval szerintem teljesen mindegy, milyen színbe dolgozzuk bele, a végén úgyis egy ezüst színű, brutálisa erős holo lesz a körmeinken. ITT megtaláljátok, 1.5g jelenleg 2.99$-ba kerül és kábé szinén elég lesz a világ végéig.


And this is the rainbow holographic powder, which can be found HERE for 2.99$ (1.5g). First I've thought it would keep the base color and give it a holo effect but thet's not true. This is a silver color with a really strong holographic effect.




Nem volt más hátra, felkentem a két réteg színes zselélakkot (mély nude-rózsaszín Moonbasa). A BPS leírása szerint fixálásmentes fedőrétegre vigyük fel a porokat. Na ezt gyorsan felejtsétek el, a fixálásmentes lakkoknál nem marad az a ragacsos filmréteg, ami szükséges ahhoz, hogy ezek a porok beletapadjanak. Tehát a második réteg színt köttettem száradásig, és erre vittem fel a porokat.
Kapunk egy kis szivacsos applikátort is minden tégely mellé, ami nem teljesen haszontalan, de én az ujjbegyemmel sokkal szebben és takarékosabban tudtam dolgozni. Picit belemártottam az ujjamat a porba, majd ezt a kis port eldolgoztam a körömfelületen. 3-4 tapicskolás elég is volt, de mindenki addig csinálja, míg elégedett nem lesz az eredménnyel.  Itt már csak annyi a dolgunk, hogy fixálásmentes fedőlakkal zárjunk, és kész is a remekmű.
Nagyon kiadós ez a porozás, nem terít be semmit a por, szinte semmi nem megy pocsékba és könnyű takarítani is.


So, I applied 2 layers of my nude-pink gel polish, cured it completely, and then I applied the powders. Beware, instructions says powder should applied over a no-wipe tip coat, which is completey false. You'll need the sticky layer ot the base-color to get the powders stick.
You'll receive a small sponge with all powders, which work also well, but I use my fingertips to pick the powder and to put it onto the nail surface. It only took me a couple of minutes to finish with all my fingers.  Seal it with a no-wipe top coat and you're ready to go.








A holo effekt napsütésben és mesterséges fényben káprázatos, szűrt fényben viszont csak egy enyhe csillogás marad, de akkor is egy nagyon szép űrezüst szín lesz a körmünkön. Szerintem mindenképpen megéri kipróbálni, ha szeretitek a csillogó végeredményt.


The shimmer/holo effect only comes to life by direct sunlight/artifical light. By dime light, you'll have a soft shimmer effect over a pink/silver color.


Ti használtok hasonló porokat körömdíszítésre?







Share:

0 megjegyzés