Parfümgyűjteményem két legújabb tagja - szerintetek beváltak?



Remélem nem unjátok még az Avonos holmikat, de mostanában annyira nem veszek magamnak semmit, hogy hihetetlen. Na jó, kicsit csaltam pár hete, így várok pár dolgot Ebay-országból (zsibis kínai, kolléganőim szerint) körmös fronton, szóval kitartás és lesz olyan is. :)


Tehát az egyik új parfümöm a little ... dress család legújabb tagja, a sequin. Neve alapján is kitalálható, hogy a kis flitteres ruha ihlette ezt az illatot.  Én ebbe ugyan bele tudok kötni, mert nekem több minden eszembe jut róla, de ezek között bizony nem szerepel sem flitter, sem ruha.


A csomagolása: a doboza csajos, karton, szupi csak épp első kibontás után én ezeket ki szoktam dobni, ne foglalja a helyet. Az üveg formája tetszik, kényelmesen kézre áll, jó a parfümszóró is. Viszont a hátoldalára felragasztott, flittert imitáló matrica sajnos élőben már nem olyan lenyűgöző, mint a katalógusképeken. Ettől még nem dől össze a világ, mert nyilván a beltartalom miatt választjuk az illatokat.


Az illat: "Minden nő gardróbjában található egy olyan különleges ruha, amiben igazán tündökölni tud. Éppen egy ilyen típusú koktélruha ihletette az AVON népszerű Little Dress parfümkollekciójának legújabb illatát. Az AVON Little Sequin Dress parfüm olyan nőknek készült, akik tudják, hogyan vonják magukra a figyelmet- csak úgy, mint egy flitteres ruha egy exkluzív estén. A magával ragadó illatkombinációban először a mandarin és a mangó gyümölcsös jegyei csábítanak el minket, majd az érzéki gardénia és a trópusi virágok elegye kápráztatja el érzékeinket, végül finoman bontakozik ki a pézsma és az aranyló ámbra párosa."


Na hát én a leírás alapján egy kimondottan tömény, édes parfümre számítottam, ami tartós, ami érzéki, ami felvillanyoz.
Ehhez képest - bár nem szokásom leszólni termékeket, de - kaptam egy annyira átlagos katalógusillatot, hogy csak lestem. Édes, ez biztos, felfújáskor nagyon is. Aztán már jönnek is a bajaim: egyáltalán nem érzek ki belőle egyetlen illatjegyet sem. Semmit. Katalógusillata van és ennyi. Nem tudom máshogy mondani. Olyan: fújtam ma magamra valamit, de fogalmam sincs, mit.
Tartóssága: nem tudnám megmondani. Egy olyan jó félórán át biztosan érzem még magam körül, de aztán vagy elillan, vagy megszokja az orrom és ennyi.
Kérmmánián két vélemény szerint egy Wink nevű parfüm vagy koppintása, vagy újracsomagolása. AKi azt ismeri és szereti, annak bátran merem ajánlani. Egyébként meg, kinek? Bárkinek, aki szereti a kommersz, jellegtelen illatokat. Tényleg, hetek óta fújkálom magamra, hátha... de nem ütött be.




És aztán hosszú várakozás után megérkezett a Viva la vita. A nagy reklámkampányból leszűrhettük, hogy ezt szánta az Avon a tavaszi nagy durranásnak. Szerintetek sikerült?


„Viva la vita” olaszul annyit jelent, hogy „Éljen az élet!”. Az AVON legújabb parfümje szívmelengető gyümölcsös-virágos illatával emlékeztet minket arra, hogy találjuk meg a boldogságot a mindennapokban és élvezzük ki annak minden pillanatát. A Pink Lady alma és a lédús, rózsaszín gréprút vidám elegyét, a krémes magnólia illatjegyei egészíti ki. Az édes illatot a fás-vaníliás alap teszi teljessé.


Nem akarok itt megint a csomagoláson kínlódni, látjátok a képen, semmi meglepő nincs benne. Olasz életérzés. Nyomokban sem. Pont ahogy az illat is. Egy semmi. Felváltva fújkáltam, szagolgattam a sequin-nel. Nyugodt szívvel ki merem jelenteni, semmilyen releváns különbséget nem érzek köztük. Alkoholszagú, hordozóanyagos kölnicskék. Nincs súly, karakter, tartósság.


Esküszöm mindjárt sírok. Annyira szuper parfümöket tud az Avon alkotni, a summer white sunsetből már négy üveggel elfújkáltam. Nem tudom, mi történt náluk mostanában, de a Kenzo-bukás után nem tudnak lábra állni.
Értem én, hogy nem lehet egy Dior vagy Mugler-jellegű parfümöt katalógusáron létrehozni és értékesíteni, de akkor könyörgöm, ne jöjjenek ki havonta 3 "új illattal", hanem szánjanak időt és pénzt egy tényleg különlegesebb darabra. Nagyon, de nagyon csalódott vagyok.

Share:

0 megjegyzés