Teszt - BPS unikornis nyomdalemez


A BornPrettyStore-tól néhány hete érkezett csomagom főszereplője volt ez az egyszarvús-mesevilágos nyomdalemez, amit tényleg ritka izgatottan vártam.
Akkor sajnos még nem tudtam felavatni a körmöm ritka rossz állapota miatt, most viszont elővettem mindhárom lemezt és nekiültem nyomdázni.

A couple of weeks ago I received three nail stamping plates for review form BornPrettyStore, a chinese webshop you'll probably know about. My favourite one is this unicorn-themed plate, so I was very excited about it. 


A képen az alsó, rózsaszín tokban érkezett a lovacskás lemez, a Harunouta termékcsalád része. Maga a karton nem túl vastag, viszont viszonylag minőségi anyagból készült, és a rózsaszín dizájnnal szerintem a legtöbb lányt le lehet venni a lábáról.

This plate arrived in the pink case, third on this picture. I really like the case, it feels safe and I think every girl loves pink.

Két különböző manikűrt készítettem a lemezzel, és szerencsére a minőségére nem lehet panasz. Először egy szivacsos-színátmenetes manikűr készült a középső- és mutatóujjamra, amire fehérrel nyomdáztam a pónikákat, míg a gyűrűsujjamon megmaradt a csillámos-zselés lakkozás, erre készült egy átmenetes nyomdázás.

I've made two different manicures with the plate. First one was made with unicorn-patterns:




A második manikűr a mesevilág témájában készült, kicsit romantikus is szerintem.


The second manicure remimnds me of bedtime stories, with a bit of romance:




Imádom ezt a lemezt. Bár mostanában alig viselek mintát a körmömön és ha mégis, akkor is valami egyszerűen elegáns nőies motívumot, hát biztos vagyok benne hogy ilyen kislányos-mesés nyomdázást fogok még készíteni eleget.

I really really like this plate. Every image is lovely, and though I rarely wear anything else than a simple-elegant stamping, for sure I'll use these images a lot in the near future.
If you liked  these nail arts and would like to re-do them, you'll find the stamping plate on the upcoming link. Don't forget, that BPS ships worldwide without any shipping fee, and if you find the list price for 5.99$, you can use CUB10 code for 10% discount.

Ha tetszettek nektek a manikűrök és tennétek egy próbát a lemezzel, az alábbi linken megtaláljátok:

http://www.bornprettystore.com/rectangle-stamping-plate-unicorn-pattern-manicure-nail-plate-harunouta-l045-p-39130.html

Jelenleg 3.99$ az akciós ára, teljes áron 5.99$-ért juthattok hozzá, viszont ebben az esetben él a CUB10 kód, ami 10% kedvezményt ad. A szállítás világszerte ingyenes és szerintem nagyon gyors is, kb. 2 hét alatt érkezett meg a tesztcsomagom.


Share:

0 megjegyzés