Smink - Greyhound



Régen volt már smink a blogon, tervezem visszahozni az ilyen bejegyzéseket is, de most a hétvégén volt időm és kedvem is sminkelni, így elhoztam nektek pár képet.
Nem step-by-step ugyan, de fogadjátok szeretettel.


Szerettem volna egy erőteljes szemhangsúlyos sminket készíteni, ami akár színházba vagy buliba is megállja a helyét.
Életemben először próbáltam ki a cellux-os módszert a határozott választóvonal elkészítéséhez.




Először is a Catrice Prime and Fine bázissl alapoztam a szemhéjamat. Ezután a Scotch cellux-át kb. 5 centi hosszú darabra vágtam, egyszer rányomtam a kézfejemre hogy ne tapadjon túlságosan erősen, majd az ívet meghatározva felragasztottam a külső szemzughoz.




A belső szemzuggal kezdtem a színezést, ide a Catrice Victorian poetry palettájából használtam a világoslila árnyalatot. A szemhéj közepére a Sleek Vintage romance palettájának Forever in Florance árnyalata került, a külső szemzugba pedig ugyanennek a palettának a Love in London árnyalatát vittem fel.
Összesatíroztam a színeket, oldalra és felfelé pedig egy picike pufiecsettel a Sleek Au naturel palettájából a Nubuck árnyalattal satíroztam.
Ezzel gyakorlatilag megvolt a munka neheze, és eltávolíthattam a ragasztószalagot. A végeredmény nagyon tetszett, igazán precíz, éles kontúrt adott a szememnek, így a szemhéjtust nem is éreztem szükségesnek.




Jöhetett két réteg a L'oréal Miss manga spirálból, utána alapozás, korrektor, púder, szemöldökszínezés és arcpír került rám. A highlight-ot a Rival de Lopp lilás fényű baked highlightere biztosította a szemöldökcsonton, belső szemzugban és az almácskák felett.




Ha tetszett nektek a smink, bátran készítsétek el, és ne féljetek sem a ragszalag, sem más formabontó eszköz használatától. :)


Tags:

Share:

0 megjegyzés