Teszteltem - új testápolók az Avon-tól






Két vadonatúj testápolóra is szert tettem nemrégiben, az elsőt még a januári újdonságok között szerepelt, viszont mostanáig próbálkoztam vele, hogy teljesen biztos legyek a véleményemben.


A képen a jobb oldalon szereplő, hatalmas tégelyről van szó. Ebben lakik a Care vonal családi krémje, ami zabtejjel és kamillával gazdagítva gondoskodik a puha és hidratált bőrről.
Ez egy többfunkciós krém, arcra és testre egyaránt használható.


Egy szó mint száz, imádom. Hetekig kenegettem, hátha találok majd benne valami hibát, de nem. Eleve szeretem, hogy gazdaságos, mert azért mégiscsak 400 ml terméket kapunk 929 Ft-ért. Az illata nagyon finom, patikaillat és abszolút nem tolakodó. Szeretem, hogy lefekvés előtt bekenem magam, egyrészt pillanatokon belül beszívódik és nem hagy maga után sem fehér nyomot, sem ragacsos utóérzetet. Másrészt az illata - legalábbis számomra - nagyon megnyugtató, talán a kamilla tehet róla.


A kiszerelése is szuper, nekem nagyon bejön ez a hatalmas, csavaros tégely. A krém kicsit géles állagú, nem csöpög épp, de épp kényelmes így kiszedni a megfelelő mennyiséget. Egy diónyit szoktam eloszlatni a lábszáramon és combomon, nekem ez bőven elég, pedig sajnos (még) nincsenek őzikelábaim.


Így, minden szempontot figyelembe véve, bátran merem ajánlani nektek ezt a krémet, szerintem ebben nem fog senki csalódni.




A másik, bal oldali, csudarózsaszín flakon pedig szintén a Care vonal egyik tagját rejti, ez a rózsaszín magnólia család testápolója. Ha jól megnézitek a képet, valóban rózsaszínű maga a testápoló is, nem csak a csomagolása. Ami külön plusz pont, hogy a remek hidratáló hatása mellett apró kis ezüstös csillámokat hagy a bőrömön, ami abszolút nem szembeszökő, de én mégis meg szoktam csodálni magamon. A rózsaszín koncepció pedig a magnólia illata köré épült, ezt tartalmazza a termékcsalád mindegyik tagja.
Szinhtén 400 ml van a flakonban, amiből jól lehet adagolni ezt a szintén géles krémet. 949 Ft-ért lehet a miénk.
Épp olyan jól hidratál, mint a tégelyes verzió, most már felváltva használom őket.


Egy szó mint száz, ha tavaszra idális testápolót kerestek, jó áron, akkor bátran válasszátok őket.



Share:

0 megjegyzés