Megint elfogytak



Ismét összegyűlt egy adag üres - vagy csak kukabarát flakon, hozta hát megmutatni, mi fogyott / avagy nem fogyott nálamaz elmúlt hetekben.


Viszonylag kevés sminkszer fogy el néhány hét alatt, viszont a L'oréal Miss Manga spirálja pont kiürült. Nagyon bánatos voltam, mert az elmúlt néhány hónapban ő lett az első számú kedvenc spirálom. Nem is kérdés, hogy újravevős-e, a Glamour-napokon ő volt az egyik kuponos zsákmányom.


Az Essence matt, natúr bőrszínű szemhéjpúdere is megadta magát, a Hazel mi not árnyalatban. Nagyon szeretem, satírozáshoz szinte már csak ezt használom. Könnyen kezelhető, nem foltos, jól mutat és olcsó. Már újravettem, és a pótdarab is igencsak fogy.


A Catrice Made to stay szemre való highlighter ceruzája a következő. Őt sajnos nem sikerült megszeretnem, egy cseppet sem. Nem eléggé natúr, vagyis inkább túl feltűnő. Vízvonalon nagyon nehéz kenni, eléggé kemény a ceruzta maga és rajtam abszolút nem is vízálló. Megküzdöttem a felvitelével és sajnos nem érte meg. Halálát a tokba törés okozta, de különben sosem fogyott volna el.


A következő áldozatopm az Oriflame NovAge ecollagen széruma volt, amit kimondottan a 30 feletti korosztály számára fejlesztettek ki. Imádtam, fantasztikusan teszi a dolgát. Újravevős.




Nagy szelektálás volt a fürdőben, így bukkantam ezekre az Avon-maszkokra. Fogalmam sincs, mióta kallódnak elveszve, de most elérkezettnek láttam az időt a búcsúra.
Nyaranta nem használok maszkokat, mert minden lefolyik rólam, de most ősszel jól jöttek volna.
Szerettem mindegyiket,az olivás tényleg nagyon jól hidratált. A két vörös agyagos és a sima, szürke agyagos is szépen tisztított. A japén szaké-rizs kombós változat egy lehúzható példány volt. Imádtam, bár a leszedése komoly problémákba ütközött néha. Rettentő lassan száradt, jó vastagon kellett kenni, hogy nagyobb darabokban lehúzhassam. Emiatt annyira nem volt kiadós, őt biztosan nem venném újra, de az Avon maszkjait általánosságban szeretem, így biztosan lesz még néhány darabom tőlük.




Testápolási fronton már nagyobb a fluktuáció, próbálok most minden felhalmozott cuccot elhasználni, így csinálok helyet az újdonságoknak.


A Rexona stiftet szerintem nem kell bemutatnom, havi szinten fogy egy, imádom.


Elfogyott a Perspirex dezodorom is, amiről ITT írtam. Megszerettem, nyárra biztosan beszerzem majd.


Az Avon csillámló testre való olaja viszont már jó 2 éves példány volt. Nem kell megijedni, úgy egy éve nem fújtam magamra belőle. Flakonban nagyon jól mutattak benne az arany csillámok, amik bőrön sajnos nem érvényesültek. Nem is hidratált, csúszós lett a bőrök tőle és nehezen szívódott be. Nem vettem újra.


Cien (Lidl) kézkrém mandualolajjal. Imádtam, biztosan újravevős, amint eljutok egy üzletükbe. Az Avon glicerines kézlrémére emlékeztet. Roppant jól és hosszú időre hidratál, gyorsan beszívódik, télre is tökéletes, ráadásul nagyon olcsó.


Balea welllness púderes lábkrém. Jáááj, egy rémálom. Még félig van, de nem szenvedek vele tovább. Az egyetlen pozitív dolog vele kapcsolatban, hogy nyáron hűsíti a bőrt. Amúgy meg száradás után irgalmatlan fehér foltokat hagy a bőrön, mint aki mészben járkált. És szárít. Egy lábkrém, ami szárít. Húzódott, feszült a bőröm, ragadt mintha koszos lenne. Fujjj, kukába vele.


Balea Lovely lábvaj. A tökéletes ellenpéldája az előző rémnek. Mentaolajjal és vérnarancs kivonattal. Igazi, sűrű vajas krém, éjszakára bekenem a lábikókat és csodát művel. Már újravettem, most megújult csomagolással, és lelkesen kenegetem.




Sampon fronton a helyzet változatlan: még mindig keresem a Balea Trend it up kivont szárazsamponának utódját. Ez a Frottee darab áll legközelebb az elképzelésemhez, viszont 1000 forint körül van az ára. Kicsit ugyan tömény az illata, viszont szépen felfrissíti a hajamat és nem is nehezíti el, nem lesz ragacsos tőle. Többször újravettem, de most várom az új Balea darabot. Ha az nem válik be, ennél maradok majd.


Kerol hajlakk. Fodrászkellékesben vettem, ez már a második flakonom. Ez a marha nagy holmi olyan 1500 forint volt, és jó két évig elég. Nem romlott meg, és tökéletesen tartotta a frizurákat. Tovább, ami nagyon nagy előnye: nem lesz ragacsos vagy fényes a hajam tőle, tényleg láthatatlan. Továbbá kifésülhető. Zseniális holmi, most épp új beszerzési forrást keresek, mert nekem ő az igazi.


A Balea samponról és tusfürdőről a szokásos jókat tudom elmondani: hihetetlen alacsony áron szuper minőség, isteni illatok. Mást már nem veszek, megvett magának a márka.


Dove WinterCare tusfürdő: tavaly karácsonyi DM-boxban volt. Örültem neki, szuper az illata és kellően krémes. Borotválkozáshoz tökéletes volt. Ha nem lenne Balea, biztosan újravenném. Mondjuk lehet, hogy télen még elcwsábulok rá.


Hát ennyi volt most, kedveseim, hamarosan hozok újabb flakonokat. :)

Share:

0 megjegyzés