Avon Life - Kenzo-val beharangozva...







"Különleges páros talált egymásra egy izgalmas és eklektikus kollaboráció keretében, melynek eredményeképpen az AVON kínálata egy új, prémium illatpárral bővül. A szépségipari márka és a neves divattervező, Kenzo Takada együttműködésének köszönhetően, 2016 őszén jelenik meg az új illatkollekció, mely az AVON LIFE by Kenzo Takada kapta."


Így harangozta be az Avon az idei év durranásának szánt, prémium kategóriás parfümét. Sokat és sok helyen olvashattatok már róla, íme az én verzióm.


Nyilván hatalmasat dobbant a szívem, amikor megláttam, hogy egy ilyen névvel kollaborál majd a cég. Óriási elvárásaim voltak, hiszen néhány évvel ezelőtt a Christian Lacroix kollaboráció (azóta már sajnos megszűnt) Absynthe illatával hatalmas volt a szerelmünk.


Amikor az illatjegyeket elolvastam, úgy gondoltam ez egy igazán nekem való illat lesz:


Fejjegyek: citrusok, fehér tea, pirosalma, tündérrózsa
Szívjegyek: viola, fehér bazsarózsa, japáncseresznye
Aljegyek: pacsuli, nősziromgyökér, ambrette magvak


Azt tudni kell, hogy nekem a teás, rózsás (ámbás, pézsmás, fás) illatjegyekkel bármit el lehet adni. Hát volt is izgalom, mikor átvettem a postán a várta várt csomagot. Nem is bírtam ki hazáig, fújtam egyből magamra az utcán, akármilyen ciki is.


Mondjuk pont rosszkor kezdtem az ismerkedést, mert fújt a hideg szél és esett az eső is. Nyilván vártam volna valamilyen (szív)melengető, boldogító, édes és határozott illatot. Ellenben egyből megcsapott a fanyar citrusok illata, ami csak rontott a közérzetemen. A hideg sem tett jót az illatjegyek kibontakozásának, csípte, szúrta az orromat az illat. Csúnya ilyent mondani, de egyből az jutott eszembe, hogy ennyi? Egy Kenzo ennyi?




Pár napig nem is nyúltam érte, valahogy csalódást okozott. Aztán adtam neki még egy esélyt, és magamra fújtam reggel, indulás előtt. Akkor már nem volt komolyabb zökkenő, egy kellemes kis virágillat pompázott rajtam. A hatósugara az első 2-3 órában a teljesen jó kategória, viszont utána rohamosan halványul. Talán még 2x fújtam magamra belőle, aztán amint már láthattátok is, a blogsale kategóriában kötött ki.


A parfüm védelmében el kell mondanom: ez egyáltalán nem egy rossz illat (dacára a Krémmánia-értékeléseknek). Abszolút kellemes, könnyed, virágos. Tizen- és huszonéves korosztálynak, tavaszra, nappalokra.


Ami itt szerintem sokak számára csalódást okozott, az a nagy hírverés az indulásakor. Akárhonnan nézem, ez nem Kenzo. Ehhez eladta magát a tervező. Meg ugye az ára. Azért az be kell vallani, hogy 8000 Ft-ot nem ér.


Ellenben: egy igazi Avon-parfümöt kapunk, ami a maga kategóriájában kellemes darab, békésen el lehet fújkálni, ha az ember nem vár csodákra. Féláron már bőven megérné.


Szerettem volna sok szépet és jót írni róla, mert nagyon akartam szeretni, de sajnos ezt tudom csak ismételni.


Ellenben, SPOILER ALERT!, a következő katalógusban megjelenő OUD parfüm, hmmm.... Nézzetek vissza a beszámolóért! ;)

Share:

0 megjegyzés