NutraEffects arckrémet teszteltem - Avon



Még jóval korábban kaptam az Avon-tól ezt az arckrémet, ami a NutraEffects család tagja, de hát kencéket tesztelni néha több idő szükséges, így most hozom nektek a beszámolót róla.
Bevallom töredelmesen, jó ideje nem vásároltam magamnak arcápoló terméket, a tesztelni való holmik csaknem elborítanak, így nagyon izgatott voltam, hogy mit tud majd nyújtani ez a krém.
Az elmúlt hetekben a szokásosnál is jobban odafigyelek az arcom ápolására, köszönhetően Kialakító-Enikőnek. A most kialakulóban levő rutinomról hozok majd beszámolót is, amint lesz időm mindent befotózni.



Tehát adott a hideg idő, ideje elővenni a testesebb arckrémeket a könnyed darabok helyett.
A hideg levegő extrán szárítja a bőrünket, így mindenképpen indokolt egy jól tápláló darab beszerzése. Ezen kritériumnak ez a NutraEffect darab számomra telitalálat. 
A marketing szerint a következőket érdemes tudni róla és éjszakai testvéréről:


"Az aktív összetevőknek és a mandulamag-kivonatnak köszönhetően védik a bőrt a kiszáradástól, illetve a hidegtől, valamint pótolják annak nedvességtartalmát. Gyorsan beszívódnak és minden bőrtípusra ajánlottak. Érzékeny bőrűek is nyugodtan használhatják, hiszen a termékcsalád többi tagjához hasonlóan parabén-, ftalát- és színezékmentesek.
A Nutra Effects Mélytápláló nappali krém táplálja a bőrt, és visszaadja annak rugalmasságát miközben hidratál, így védi a bőrt a kiszáradás ellen. Emellett 20-as faktorszámmal óv a nap káros sugaraitól. A Nutra Effects Mélytápláló éjszakai krém alvás közben revitalizálja bőrünket, így bőrünket az alvás során is mélyrehatóan táplálja és hidratálja."


A fentiek közül engem bizony sok minden levett a lábamról. Kezdem azzal, hogy 20-as fényvédőfaktoros a krém. Ne kövezzetek meg, de mivel még nem csábultam el egyetlen kimondottan fényvédő anyagra sem a nagy Koreából, én ezekkel a 20-25 SPF-ekkel teljesen meg vagyok elégedve. (Ezen azért majd változtatni tervezek rövidesen.) Szóval ez a fényvédelem - pláne őszre-télre) - nekem tökéletesen megfelel.

A második sarkalatos pont a parabénmentessége. Egyelőre nem indítottam keresztes hadjáratot a parabénekkel szemben, ami otthon van azt elhasználom, viszont a jövőben tudatosabban fogom keresni a -mentes darabokat. Aki esetleg nem hallotta volna: bizonyos kutatások a kozmetikumokban is megtalálható parabéneket teszik felelőssé rengeteg hormonális probléma, betegség miatt. Mivel érintett vagyok a hormonháztartás megingásában, mindent ki fogok próbálni annak érdekében, hogy javuljon a helyzetem.

A harmadik összetevője a mandulaolaj. Imádom a manduláét, enni, szagolni, sütni-főzni. Jó tulajdonságai közé tartozik, hogy puhítja a bőrt, segít eltüntetni a pigmentfoltokat, és különösen jó hatással van a száraz, érzékeny bőrre.

Imígyen néz ki a krém a tégelyben, ami egyébként egy meglepően masszív üveg és imádom:


Belenyúltam, hogy ti is lássátok: igazán sűrű a dolog.

Reggelente az arcmosás után viszem fel a bőrömre, egyelőre csak hétvégén.
Remekül hidratál egész napra,  viszont egy apró bibit azért tudok találni benne. A sűrűsége / testessége okán jóval lassabban szívódik be, mint az átlagos arckrémek. Még 2-3 múlva is érzek egy nehezebb, csúszós réteget az arcomon. Emiatt nem is sminkelek rá szívesen, inkább csak a no-makeup napokon használom.

A bőrömnek viszont nagyon tetszik egy az intenzív ápolás: a hámlasztó-tisztító rituálék után nagyon hálás érte az arcom. Meglepően kis mennyiség is elég belőle, nagyon jól terül a bőrön, így kimondottan gazdaságos is.

Teljes áron 1599 Ft-ba kerül, ami szerintem kimondottan olcsó.

Ne habozzatok kipróbálni ha eljön az igazi, csípős idő.

Share:

1 megjegyzés

  1. Én a mattító gél-krémjüket használom, mivel kombinált bőröm van, csodálatos, olyan, mintha tömény vízzel kenném be az arcom, pillanatok alatt beszívódik és nem okoz pattanásokat vagy mitesszereket.

    VálaszTörlés