Nagy-nagy blogsale 3.

A nagyon régóta ígérgetett blogsale sminkes-körmös része. Az első két részt ITT és ITT találjátok.
Olcsó, kicsi, vigyétek mert nagyon csak a helyet foglalják nálam. Egyezkedni is lehet! :)
Postaköltség számolandó az árakon felül, csak ajánlottan postázok. Személyes átvétel Debrecenben lehetséges.
A sminkek és lakkok alig használtak, leginkább impulzusvásárlások voltak, csak swatch-oltak vagy 3-4x használtak. Nagyobb mértékű fogyást külön jelzek.


Remington Pearl kúpvas CI 95

Professzionális hajsütővas (kúpvas) igazgyöngy bevonattal szoros hullámok és laza loknik formázásához egyaránt ideális.  
  • Újgenerációs kerámia bevonat igazgyönggyel: 8 x kíméletesebb, 5 x kopásállóbb
  • Speciális kialakítás (kúpvas) a tökéletes loknik létrehozásához
  • Digitális hőmérséklet beállítás LCD kijelzővel: 130ºC - 210ºC
  • 30 másodperces felmelegedési idő
  • Automatikus kikapcsolás funkció 1 óra működés után
  • Hőmérsékletszabályozó biztonsági funkció: meggátolja, hogy a hőmérséklet véletlenül elállítódjon
  • A formázó vége hideg marad
  • Automatikus feszültségilleszkedés 3 méteres szalon kábel
  • Hőálló táska 

Csodásan megtartja a loknikat akár 3 napig. Alkalomszerűen használtam, de már egy éve nem lokniztam a hajamat, így számomra feleslegessé vált. Krémmánián 4,8-as értékelésen áll.


Hatalmas fülbevaló. A krém csak a méretarány miatt van a képen. Fotón nagyon tetszett, de nekem túl feltűnő és elég súlyos is. Hihetetlenül csillog. 1000 Ft.


Essence viva Brasil pír- 400 Ft.


MODA szemhéjpúderek, brutális pigmentáltsággal. 500 Ft/db. - a kék már elkelt


Oriflame és MODA rose gold pirosítók. 500 Ft/db.



Milani baked terrakotta pír 1000 Ft. Lovely OH OH pír, vadiúj 500 Ft.


Freedom és UMA mono-k, 300 Ft/db. Egyben 1200 Ft-ért vihetőek.


Catrice mono-k, 500Ft/db. Egyben 1200 Ft. C'mon cameleon (duokróm), arany trendkiadásból, petrolzöld.


Matricás-tetoválós rúzs, lovely peach, 300 Ft. Nekem nem jön be ez a formula.


Sleek paletták, 1500 Ft/db. Monaco, Storm, Vintage romance.


Krémes kontúrpaletta, párszor használt. Nekem nem válnak be a krémes holmik. 500 Ft. Catrice matt bronzer, 500 Ft. Sleek arany highlighter, folyékony, 1000 Ft. Essence szemöldökkészlet, szőkéknek. Barnára váltás miatt eladó, 400 Ft.


Color Club Revvvolution,fogyás nem látható, 1000 Ft.


A-England Dancing with Nureyev, Captive goddess. Nekem sajnos nem állnak jól. A Nureyev úgy fele és kétharmada között, másodkézből vettem, a Goddess-t kétszer kentem fel. Együtt 2500 Ft.


Rimmel space dust, méregzöld, itthon nem kapható, 500 Ft. Models own Absynthe, két körmön próbáltam, 800 Ft.


ILNP Walking home, fogyás nem látható, 2000 Ft. Dance legend Pulsar, 1000 Ft. Bourjois Flambant rose, talán 3x használtam, 1000 Ft.


Essence-ek, 400 Ft/db.

Lovely arany snow dust, RdL fekete holo Hollywood fever-ből, 500 Ft/db.


Vadiút Essence Winter? Wonderful! trendkiadásból, 500 Ft.






Sok-sok nyomdalemez, 200 Ft/db. Ha egyben viszed mindet, 2000 Ft-ért odaadom.


Csillámporok, egyben 2000 Ft.


Körmös csomag, 500 Ft.


MUR Salted caramel és Pink fizz, a tesztek óta nem nyúltam értük. 2500 Ft/db.


Swarovski köves bársony karpánt, kis hibával. Az egyik sarkon kb. 3 követ elengedte a ragasztása, meggyógyítom bár így is simán hordható, 2500 Ft.


Eredeti Naked paletta, tartozékai nélkül. A Naked szín nagyon fogyott, és a Toasted, a többi majdnem érintetlen. 8000 Ft. HQhair-ről vettem anno.


UD Preen shadow box 3000 Ft tartozékok nélkül, Barry M paletta 2000 Ft.


Lovely highlighter és bronzer, egyszer használtam mindkettőt, 500 Ft/db.


  Avon és Oriflame négyesek, 500 Ft/db.


Catrice highlighter, rózsás arany, jobb alsó sarkából használtam. 500 Ft.


Oriflame barack bronzosító gyöngyök (inkább pír), beige púder. 500 Ft/db.


Avon Life for her. Hamarosan jön róla poszt, de mivel egyáltalán nem érzem magaménak, továbbadnám. 3000 Ft.

Olympéa DUPE! Nem eredeti, rajtam nem mutat jól. 1500 Ft.


AVON Summer white sunset. Vadonatúj, nagyon betáraztam belőle, de még az elsőt sem fújtam el. Két darab van belőle, bontatlanok, csak a fotóhoz nyitottam ki egyet. 1000 Ft/db.


Moyou lemezek, 1000 Ft/db. Együtt 1800 Ft-ért vihetőek.


Moyra fabric texture lemez, kétszer használtam. 800 Ft.




Sok-sok tárcsás strassz és izébizé, együtt 2000 Ft.



Petla lemez, tökéletesen működik, 1000 Ft.

Na, hát most rájöttem, mennyi felesleges holmit veszek meg indokolatlanul, ezen mindenképpen változtatni szeretnék. Vigyétek kérlek, ne árválkodjanak nálam!

Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok!

Share:

9 megjegyzés

  1. Szia!
    Amennyiben lehetséges, szeretném a sötétkék Moda szemhéjpúdert, az Essence Hello Autumn púderét, a Lovely Oh Oh pirosítóját és a Catrice petrolzöld szemhéjpúderét :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! A kúpvasnál nem látok árat, mennyibe kerül?

    VálaszTörlés
  3. Szia Bess, 7 ezer Ft-ra gondoltam. :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Megaera, tiéd mind. :) Írj légyszi emailt vagy Facebookon. :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!! Ezüst holo lakk érdekelne!!

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    A két A-England lakk és az essence light of orient pír érdekelne :)

    VálaszTörlés
  7. Szia Kiwi, tiéd! :) Kérlek írj mail-t és megbeszéljük a részleteket! :) barkingblondie@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Az Avon Life for her parfüm érdekel. Írtam mailt.

    VálaszTörlés
  9. @Hajnalll: ment a mail, köszi! :)

    @Diána Darab: a Color Club-ra sajnos már lecsaptak pm-ben. :(

    VálaszTörlés