Avon Premiere Luxe és OUD parfümök





A novemberi Avon-újdonságok között láttam meg a Premiere Luxe OUD illatát, és egyből tudtam hogy nem tudok majd élni nélküle. Szép alaposan le is adtam a kívánságom és kis idő múlva izgatottan bontogattama  csomagomat. Aztán hopp, valami fura volt. Premiere luxe valóban, de hogy ez sárga... a képen nem bordó volt? Nyomozgatás, majd jött az Avontól is az infó, hogy a postázás során véletlenül felcserélték a korábbi verzióval, így az került hozzám. Korrigálták a gondot, nem sokkal később az új OUD változat is megérkezett hozzám, így hát mindkettőjükről hozok akkor egy szösszenetet, mivel tényleg figyelemre méltó illatok.


Az üveg ugyanaz  mindkát esetben: masszív, tömör üveg, biztosan záró kupakkal, így táskába is dobható. Szerintem elegáns, letisztult.


Először ugye a sima hagyományos illatot vetettem be, aminek az illatjegyei a következők:


Virágos-chypre illatkategória:
Fejillat: feketeribizli, gránátalma, grapefruit
Szívillat: örökzöld liliomfa, gardénia, jázmin
Alapillat: szantálfa, pacsuli, praliné



Szeretem a ciprusos illatokat, így reméltem hogy be fog válni a bőrömön ez a kombináció is. És igen, tényleg működik!
A feketeribizlit egyből kiérezni, a grapefruit pedig némi fanyarságot ad az illatnak. Mivel a fejillatok 5-10 perccel a felfújás után elillannak, kibontakozik a szívillatból a jázmin édessége, a gardénia és a liliomfa pedig ezt öleli körbe. Ezalatt pedig végig jelen van a pacsuli és a praliné.


Kimondottan édes illat, némi fanyarsággal megcsavarintva. Imádom, amíg az OUD meg nem érkezett, minden nap őt fújtam magamra, pedig van jó néhány parfümöm.
Egyedül a tartósságába tudok belekötni: 4-6 órán át szépen érezhető, utána viszont már csak a bőrömre orrot nyomva fedezhető fel.






És akkor jött az OUD. A száraz tények:


"
Orientális-virágos-fás illat mandarinnal, bolgár rózsával és oud-olajjal. Az értékes oud-olajat folyékony aranyként is emlegetik, voltaképpen a trópusi agarfa értékes gyantája, melyet luxus parfümök összetevőjeként is ismerhetünk.
Az első olyan illatunk, melynek egyik összetevője az oud-olaj - a legdrágább olajok egyike a világon, folyékony aranyként is ismert. Melegséget és misztikusságot árasztó illatakkord, melyet a trópusi agarfából nyernek ki, és amely a luxus parfümök egyik összetevője. Virágos illatakkordok, a bolgár rózsa és a bazsarózsa elbűvölő és pazar keveréke, mely közel-keleti illatokkal, többek között az oud-olaj illatával egészül ki, így a klasszikus és a modern egyedülálló ötvözetét hozva létre.


Illatkategória: orientális-virágos-fás
Illatjegyek: mandarin, bolgár rózsa, oud-olaj
  • fejillat: mandarin, bors, ribizli
  • szívillat: bolgár rózsa, bazsarózsa, pacsuli
  • alapillat: oud-olaj, ámbra, praliné"
És igen, az Avon ezzel az illattal megcsinálta azt, amit a Life-tól hiába vártam!
Nehézbombázó, füstösen dögös, rekedtes hanggal.
Felfújom és beleveszek a bolgás rózsába. Összetéveszthetetlen. Tömény, édes, nagy hatósugarú. Nem értem, mert nem fejillat-jegy, mégis azonnal, dominánsan jelen van. Benne van a bors pikánssága (az egyik kedvenc illatjegyem), aztán a praliné édessége és az ámbra mélysége, közben pedig virágméz-illatú a bőrömön.


Egyszerűen nem tudom nem imádni!
Hatalmas szerelem, nem fújok magamra mást. Sőt, akkor is magamra fújom, ha hétvégén ki sem teszem a lábamat a lakásból. Á, nem is hittem, hogy ilyent is tudnak Avonék. (Halványan emlékeztet még a régi Passion Dance illatra.)


Vegyétek meg, de komolyan! Na jó, az alábbi esetekben NE vegyétek meg:
-ha nem viselitek jól a tömény illatokat
-ha mondtátok már illatra azt, hogy émelygős
-ha nem vagytok még 25 évesek, mert akkor nem fogjátok érteni


Ezzel a darabbal együtt kell élni, lélegezni! Oda- meg vissza vagyok tőle, na.


Vegyétek meg! :)

Share:

0 megjegyzés