Téli wishlist - a Bornprettystore kínálatából

Sziasztok Lányok!

Nagy tervem volt mára egy sminkes post közzététele, de a természet közbeszólt. Vírusunk van, itthon pihegünk a törpével második napja, így a beteg fejemmel nem nagyon szerettem volna villogni. remélem 1-2 nap alatt összekapom magam, és még a hétvégén tudom posztolni. Addig is - mivel kivételesen van egy kis ráérő időm - elkezdtem átnézni a webshopok kínálatát. Ennek mint tudjuk, sosincs jó vége, szép kis listát hoztam össze a buksimban. :) Ha már az én pénztárcám fogja bánni ezt a kis kalandot, gondoltam megmutatom Nektek is, mi az ami érdemes lehet mindenki figyelmére.


Először mindig az 1.99$ alatti szekciót bújom, akcióvadász vagyok, na. Ahogy egy barátom megfogalmazta: tökéletes példája vagyok a mai fogyasztó társadalomnak. Az "akciós" felirattal engem minden hülyeségre rá lehet beszélni sajnos. :)

Egyelőre elég kevés körömmatricával rendelkezem, így ezeknek a készletét szeretném bővíteni. Az alábbi darabok tökéletesek lennének nekem:

0.99$ INNEN


Imádom! 1.26$ INNEN

1.43$ INNEN

Ez már régóta kívánságlistás: 0.99$ INNEN

Mert még egy körömnyomdalemez mindig jöhet! 0.99 INNEN

Új buffer a gél-lakkozáshoz, 0.99$ INNEN

Ha még nem  pumpás körömlakklemosó-adagolót: 3.55$ INNEN

Térjünk át a bizsus részlegbe, itt is el lehet veszni. :)
Ó, az a kék! 1.91$ INNEN

Almáááás! 2.36$ INNEN

Jó, itt most csalok, mert ilyenem már van. 2.81$ INNEN

Hogy milyen régóta szemezek már vele... 5.33$ INNEN

Oké-oké, műszempilla-bolond vagyok, ezek is jöhetnének:

0.99$ INNEN

1.99$ INNEN

Púderpamacs rózsaszínben, cuki!

2.69$ INNEN

Táskamánia 1. 15.99$ INNEN

Táskamánia 2. 29.95$ INNEN

És mert mindig is ki szerettem volna próbálni a színes kontaktlencséket:

13.99$ INNEN

13.99 $ INNEN

Kellene néhány új sál is, hát őket szívesen befogadnám:

9.29$ INNEN

6.12$ INNEN

Harisnyáááák! :)

Dögös! 6.88 INNEN

7.27$ INNEN

És egy téli darab:
Ezt konkrétan imádnám! 9.15$ INNEN

Befejezem a mutogatást, egyszerűen nem bírtam leállni az oldallal. Én személy szerint szeretem a Bornprettystore oldalát. Rendeltem már tőlük több alkalommal, leginkább a körmös kiegészítők izgattak eddig. Nagyon jó kis akciókat lehet kifogni, a szállítás pedig világszerte ingyenes. (Továbbá, az Ebay-el ellentétben tőlük 7-10 nap alatt megérkeztek eddig a kis holmik.)

És hogy mi az, ami végül bekerül a kis kosaramba? Arról szokás szerit be fogok számolni! :)

Szeretnétek máskor is kívánságlistás posztokat olvasni?

XOXO: Blondie



Share:

11 megjegyzés

  1. Én már félek tőlük rendelni, két hónap alatt nem sikerült ideérnie a csomagnak, ha ma nem jön meg írnom kell nekik újra, hogy találjunk a helyzetre megoldást. Pedig régen nem volt velük gond, nem értem mi van, pedig még szeretnék onnan rendelni ezt-azt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ezen most meglepődtem, szerencsére én még nem jártam így. Mondjuk szeptember óta az Ebay-es rendelések is vacakolnak, több dolog sem érkezett meg amit rendeltem. Gondolom a kínai posta rendetlenkedik, csak ez minket nem vigasztal... :(

      Törlés
    2. Nekem is van egy csomagom, ami nem ért ide... :-(
      Ráadásul nem figyeltem a dátumra és kifutottam a Paypalos reklamációs időből, így bebuktam a dolgot, az e-mailemre persze nem kaptam választ.
      Azóta hiába mutogatnak jó dolgokat a kínálatukból, még nem vettem rá magam, hogy rendeljek tőlük...

      Törlés
    3. Pancsi, így már én is jártam, épp ma néztem hogy keresztet vethetek két csomagomra is... nem jelzett az Ebay, hogy lejár a határidő, én meg nem figyelgettem külön.

      Törlés
  2. szuper is a bornprettystore. én már nem nagyon akarok rendelni semmit,így Kari előtt,mert félek,hogy nem érkezik meg időben:)
    jókat válogattál össze,körmös cuccoknak nálam mindig van hely:)
    jelenleg még 5 csomagot várok onnan,remélem időben megérkezik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem megmutatod majd, mit rendeltél. :) Karácsony előtt én sem tervezek költekezni, most a Naked 3-ra gyűjtöm a vásárlási keretet, plusz ugye az ajándékok a családnak.... De majd januárban! ;)

      Törlés
  3. Az a sapka nagyon édi és a körömmatricák is cukik :)

    VálaszTörlés
  4. Az én csomagom sem érkezett meg sajnos, pedig október 3-án rendeltem. Remélem, hogy nem örökre veszett el.
    rtam még nekik, de annyi volt a válasz, hogy ők feladták és a szállítási idő 3-5 hét.

    VálaszTörlés
  5. Én csak egyszer rendeltem tőlük, az picit hibás volt, de küldtek másikat, szóval jófejek voltak :) bár azóta meg nem rendeltem semmit, de simán lehet, hogy fogok majd a későbbiekben :)

    VálaszTörlés
  6. az első sál nagyon tetszik, a sapi pedig nagyon édes :))

    VálaszTörlés
  7. Én élveztem olvasni a póznák, mi tetszik az oldal, és lesz újra Nagy blog nektek,

    VálaszTörlés