Újabb haul eltűnés után - nyereményjáték frissítéssel

Sziasztok Szépségek!

Mostanság megint tetőznek a dolgok, nagyon szeretnék többet blogolni, de egyszerűen nem marad már energiám a nap végére. Majd összekapom ám magam megint, addig is ízelítőül megmutatom Nektek az utóbbi napok termését.


Amint láthatjátok, újabb kívánságlistás tételt sikerült kipipálnom: megérkezett a csodaszép tangle teezer-em. Róla tervezek külön beszámolót, mert megérdemli. :)


Újra beszabadultam a kedvenc fodrászkellékesembe, és nem szabadultam három csodás Moyra lakk nélkül. Előbb-utóbb róluk is jön a beszámoló, de előbb a homok-lakkok kerülnek sorra, mert már jó ideje ígérgetem.

Az NYC fedőlakkot hónapok óta kerülgettem, kézbe vettem-visszatettem. Végül csak megérte a várakozást: 299 Ft-ért találtam rá egy akciós kosárkában. Ez már az az árkategória, amiért nem hagyunk semmit a boltban. :)

Szintúgy kívánság volt a Gold'n'Roses Catrice szemhéjpúder. Jó sokat törpöltem azon, hogy kell-e nekem, aztán mire eldöntöttem, hetekig hiánycikk volt. Ma viszont rám kacsintott az állványról, kénytelen voltam megmenteni.

És végül az utolsó tétel: a Miss Sporty zöld palettája. Imádom a zöld színeket, így egy percig sem gondolkoztam azon, hogy ő legyen a nyereményjáték újabb darabja. Ha még nem tettétek volna meg eddig, akkor katt a játék-bejegyzésre (felső menüsor) és jelentkezzetek. :) Én már alig várom a sorsolást!

Röviden tehát ennyi, de holnapra még szánok egy friss bejegyzést, a téma legyen meglepetés. :)

XOXO: Blondie

Share:

8 megjegyzés

  1. az NYC fedőlakkra kíváncsi vagyok, így messziről is tetszik már :) de a Moyra lakkok tesztelését is várom már :P
    a nyereményjáték új darabja is tetszik :)))

    VálaszTörlés
  2. Kettő Gel Look Moyra van a birtokomban, egy barna és egy rózsaszín (bár a barna az üzletben úgy nézett ki, mint a tiéd, itthon meg csokibarna, valamit nagyon benéztem :D), de imádom őket :) Ha a NYC pedig a Midnight Confetti, akkor az is tökéletes választás, nekem már kb. 1/3-ig van csak az üvegben :D
    A nyerményjáték nyertesének meg überjó karácsonya lesz, ebben biztos vagyok :D:D

    VálaszTörlés
  3. Na a Tangle Teezerre nagyon kíváncsi leszek :]

    VálaszTörlés
  4. De jó, hogy újra itt vagy! A lakkokat a lakkokat :D *-*

    VálaszTörlés
  5. Most már igazán találkozhatnánk, hogy tanuljak Tőled. :D

    VálaszTörlés
  6. Uh nagyon kíváncsi vagyok a tangle teezerre :) meg persze a lakkokra!! :)

    VálaszTörlés
  7. Hű egytől-egyig szuper minden :)

    VálaszTörlés
  8. Az a bordós lilás Moyra lakk nagyon jól néz ki! Hanyas a száma? :3

    VálaszTörlés