Kis haul manikűrrel és beszámolóval

Sziasztok Lányok!

Megint összegyűlt egy kisebb kupac vásárolmány, amit megmutatnék Nektek. Aztán ha már írok, mutatok néhány olyan dolgot is, amiről amúgy nem írnék külön. :)


Szóóóval a számomra legizgalmasabb darab a fent láthaó két ecset. Ebay-szerzemények, a Pixiwoo Real techniques ecsetek hasonmásai. Összehasonlítási alapom még nincs, de ezek a duo fibre ecsetek annyira puhák és jól kezelhetőek, hogy komolyan elgondolkoztam, nem-e csak a "gyártósorról pottyantak le" név nélkül.
Az egyik egy alapozóecset, a másiknak nem tudom az eredeti funkcióját. Én tulajdonképpen a ferdén vágott alapozóecsettel pirosítok, a másikkal viszem fel a folyékony alapokat, így tökéletesen működnek. Annyira megtetszettek,  hogy rendeltem még két darabot tartalékba. Ha kedvet kaptatok hozzájuk, ITT megrendelhetitek őket 660 Ft-os áron, de vannak különböző szettek is.


A második számú kedvenc az OPI - Alpine snow nevű fehér lakkja. Tökéletes darab - még nem hibajavító-fehér, de egy rétegben tökéletesen fed a körömvégeken. Most, hogy a gél-lakk alatt növögetnek a körmeim, sikerült végre (évek óta először) francia lakkozást készítenem. Szintén az OPI - I Theodora You nevű lakkjával párosítottam és szerintem imádni valóak együtt. Fel is dobtam a fent látható (eurós boltban szerzett) körömmatricával. Még nem döntöttem el, menyire leszünk barátok, a matricák és én: pozitív, hogy szépen egyben fel lehet szedni és könnyen felragasztani, viszont az egyik ujjamon fél órán belül felpergett az egyik.
A végeredmény ilyen lett:



Bőven van még mit javítani a kivitelezésen, de a színek szépek együtt, ugye? :)

Vettem egy újabb átlátszó gél-lakkot is, most nagyon bejön nekem ez a technika. Ez most Profinails, remélem ő is beválik annyira, mint a mostani CrystaLac. Savmentes primert is vettem, Moyra és szerintem szeretni fogom. Most szintén tőlük használom a savas primert, de a szaga, hááááát....

Ha már körömlakk, én is beszereztem az Essence Metal glam kiadás gold topperét. Már be is fotóztam lakkal, napokon belül mutatom őt is. :)

A Barry M nude palettáról djKaty blogján olvastam és meg kellett szereznem. Nagyon megszerettem, őrül finom pigmentekkel dúsított szemfestékeket tartalmaz. Semmi feltűnősködés, mégis van benne egy parányi irizálás, egy kis csavar, hogy a leghétköznapibb színek is egyediek legyenek. Hozok majd sminket is, de hát a téli sötétség óráiban bármit befotózni, nagyon trükkös. Reggel még sötét van, mire este hazaérek meg már sötét van. Sőt, most délután kettőkor is félig sötét van, mert esik az eső. Utálom...

Katie blogján viszont egy Holika Holika petit BB krém tesztjét olvastam és teljesen felcsigázott. Én ugyanannak a termékcsaládnak egy másik példányát rendeltem meg (a narancssárga cicás tubus az). Nagyon olcsón vesztegetik, ha szeretnétek valamelyiket, ITT megtaláljátok. Teszt folyamatban, még ki sem próbáltam egyelőre. Ja igen, kaptam hozzá termékmintákat is, ez szerintem nagyon kedves gesztus.

A két nagy flakon a Kallos terméke és a most zajló bongyor-mániám által okozott károkat hivatottak csökkenteni. Az egyik egy hővédő permet (370 Ft, irtó jó ár érte), a másik hajhab, hogy tovább tartsanak a loknik. Még csak egyszer próbáltam őket, eddig pozitív a tapasztalat.

Azt pedig olvashattátok már, hogy nemrégiben színházban voltam. Kétszer is. Volt már színházi élménybeszámoló a blogon, erre máskor is szeretnék majd sort keríteni, de ma rövid leszek.

Majdnem három hete, hogy megnéztem a Szerettem őt c. darabot. Anna Gavalda regényét már kb. 2 éve hurcoltam magammal mindenhova a telefonomon, de nem vitt rá a lélek, hogy elolvassam. Miről szól?
"Egy fiatal nőt két gyerekkel elhagy a férje. Árulás? Egy férfi nem vállalja élete nagy szerelmét, s kiüresedett házasságának megőrzése mellett dönt. Ki kit árult el? [...] Egy hatvan év körüli férfi - az após, s a fia elhagyott asszonya viaskodik egy éjszakán át életük - az ÉLET nagy kérdéseivel."


(Forrás: port.hu)

Ez a darab teljesen lenyűgözött. Habár mindössze két szereplős, mégsem hiányzott belőle semmi. A két felvonás pillanatoknak tűnt, Szilágyi Tibor pedig fantasztikus. Boldog vagyok, hogy végre láthattam színpadon, igazán különleges élmény volt. Ha velős, elgondolkodtató olvasmányt kerestek, ezt bátran ajánlom.

Nagy várakozással indultam az idei évad első bérletes előadására. A Bruschino úr c. vígoperát adták egy estén a Csillagok szárnyán c. táncfantáziával. Namost az utóbbit inkább elképzeltem, de nem maradtunk hogy megnézzük.
"Ez a vígopera természetesen tele van szerepcserékkel - és ezáltal félreértésekkel -, ütődött figurákkal, egy szerelmi szállal, szellemes zenei megoldásokkal. Az operákat általában cselekményük idejében játsszák, de előfordul, hogy a zeneszerző korába, illetve a jelenkorba adaptálják."
Hát eddig rendben is lett volna a dolog. Aztán tíz perc múlva már az órámra pislogtam, éreztem hogy hosszú este előtt állunk. Máig nem jöttem rá, hogy ezt most tényleg komolyan gondolták-e vagy... Sajnos nem vagyok egyedül a véleményemmel, azt viszont meg kell hagyni, hogy a színészek tökéletesen játszottak, mindent kihoztak a darabból, amit lehetett. 


(Forrás: port.hu)

A következő darabra decemberben megyek, irtózatosan várom, de nem árulok el előre semmit. :)


Remélem élveztétek ezt a kis kultúrsokkot a nagy zsákmányolás közben. Ti mit vettetek utoljára és mire lennétek kíváncsika a fenti kupacból?


XOXO: Blondie

Share:

9 megjegyzés

  1. Én a gél lakkra lennék kíváncsi :-)
    Nekem nagyon bejött a Profinailes, nem bántam meg, hogy ezt és nem a Crystal-osat vettem meg.
    Tervezek még színeset venni :-D
    A franciád is szép, kíváncsi vagyok Neked meddig bírja a matrica. Nekem is van az eurósból, de nekem nem jött be -felpöndörödöt meg nem maradt fent.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Okéka, amint felavattam a Profit, beszámolok! :) A matrica egyik körmömön már megadta magát, a másik három még bírja...

      Törlés
  2. az opi fehér lakkja jó választás volt.eddig általam használt legszebb és legjobb fehér lakkja :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sok jót olvastam már róla, eddig tényleg nagyon szépen teljesít. :)

      Törlés
  3. Köszönöm szépen az említést :-) Az ecsetek nekem is megvannak, és van már róluk egy kis összevetés a blogon:
    http://djkatybeauty.blogspot.hu/2013/08/ecsetek-az-ebayrol-rt-hasonmasok.html

    Szóval hasonmások is meg nem is, de az biztos, hogy nagyon jók :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olvastam már korábban is, az én ecsetkéim egy hangyányit különböznek a tieidtől, de valószínűleg egy helyről jöttek. :)

      Törlés
  4. Széép a manikűröd :)
    Én utoljára ezeket vettem :http://mazsolavilag.blogspot.hu/2013/11/apro-zsakmany.html
    Nagyon szeretem a blogod szupi :)

    VálaszTörlés