Teszteltem- Tangle teezer Salon Elite

Sziasztok Lányok!

A legutóbbi haul-bejegyzésben már megmutattam ezt a kis szépséget. Vele újabb tételt húztam ki (az egyre bővülő) kívánságlistámról.


Kezdjük a neten (és a dobozon is) fellelhető tényekkel, mi is a Teezer: A Shaun P brit fodrász által kifejlesztett Tangle Teezer Salon Elite professzionális fésű tökéletesen kifésüli a hajat és megakadályozza az összegubancolódást.
Fésülés közben nem érezni hajhúzást, amivel szintén megakadályozza a haj mechanikus sérülését. A fésű minden hajtípusra alkalmazható és az átgondolt ergonómiájának köszönhetően tökéletesen illik a kézbe. Sűrű sörtéi biztosítják a tökéletes kifésülést már pár húzás után és selymes lágyságot kölcsönöznek a hajnak.



Korábban voltak kétségeim vele, kapcsolatban, mert ránézésre épp olyan fésű, mint ezer más társa, nem igazán láttam különbséget. Végül csak győzött a kíváncsiságom és mivel úgy három hete erőteljesen elkezdett hullani a hajam ( a csoda tudja mitől ), megrendeltem az iparfüméria oldaláról. Ez volt innen az első rendelésem, és választhattam mellé egy kis parfüm mintát is. Jelenleg 2600 Ft-os áron elérhető a weboldalon + szállítás.

Nagyon kényelmes a fogása, jól kézre áll. Nekem mondjuk hiányzik egy kisebb nyél, elég hosszú a hajam így hátul az alsó tincsek kifésüléséhez jól jönne. Hőhatásnak a tájékoztató szerint nem szabad kitenni, de a hajápoló (vegyi-)anyagokat jól bírja. Tapintásra keményebb műanyag, némileg mattított felülettel. Nincs túlcifrázva, a hátoldalába nyomták a bevét és kész. Én imádom az ilyen egyszerű dolgokat, a rikító pink színhez meg kimondottan jól is áll. (Egyébként sok színben kapható, és több változata is van.)
Kétféle mérető sörtéből áll, egy sor hosszabb tüske után egy sor rövidebb jön.



Nagyon pozitívak a tapasztalataim ezzel a kis fésűvel. Száraz hajon a legjobb a hatása, de a vizes haj kifésülését is nagyban megkönnyíti. Épp aznap jött meg a kis csomag, amikor fodrászhoz mentem, így vele is kipróbáltuk. Még ő is elismerte, hogy jó kis darab. Szinte siklik a hajban és tényleg jóval kevesebb hajszálat tép ki, mint egy hagyományos kefe.
Vizes hajon mondjuk megszenvedtem vele, mert egy kis gyakorlást igényelt a használata. Sokkal könnyebb a fésülés, ha nem oldalra húzva bontogatom a sörényem, hanem szépen szálirányban húzom a kefét. (Magyarul nekiestem mint a bolond, aztán csak húztam-nyúztam, míg leesett hogy ésszel kell... :)

Nagyon hajlékonyak a kis sörték, elvileg így elkerüli a komolyabb gubancokat és nem tépi, töri a szálakat. Mutatom, alig fejtettem ki pici nyomást az ujjammal és máris ezt produkálta:


Azon azért elgondolkodtam, hogy ha néhány héttel korábban próbálom ki, mikor még csaknem kétszer ennyi hajam volt, vajon akkor is ilyen hatásos? Most sincs kevés hajam, és nem is lehet egy rossz szavam sem, valószínűleg csak a komfortérzetemet zavarja velem: általában úgy érzem, mintha a hajam középső rétegét nem érné el rendesen. Aztán mikor beletúrok az ujjaimmal, vagy átfutok rajta még egy hajkefével, akkor már rendben van a dolog. Ez csak az én mániám azt hiszem. A tisztítása a tájékoztatás szerint könnyebb, mint egy hagyományos hajkefének, ebben valóban van is valami. Szerintem a viszonylag rövid és nagyobb távolságra elhelyezett sörték miatt van ez.

Hosszú távú hatásairól egyelőre ugye nem tudok beszámolni, meg a haj töredezése annyira sok mindentől függ, hogy szerintem észre sem fogom venni. Mindenesetre remélem, hogy az amúgy is igénybe vett loboncomat sikerül kicsit kímélnem vele, már így is megérte.

Nektek mi a kedvenc hajkefétek, amit másoknak is ajánlotok?

XOXO: Blondie

Share:

2 megjegyzés

  1. A hajhullás miatt nyugi, így ősz tájékán a hajváltás természetes, szóval remélhetőleg nem fogsz megkopaszodni! :P
    Viszont én imádom a vaddisznósörte kefém, de ez egyre jobban birizgálja a fantáziámat... :D

    VálaszTörlés
  2. Hm, érdekes, hallottam már erről a fésűről, de ilyen részletes beszámolót nem olvastam még...a legjobb, hogy rózsaszín :D
    Én most egy Garnier hajkefét használok, nagy a feje, a sörtéje is számomra tökéletes :) Viszont ebben a fésűben az a jó, hogy befér a táskába :)

    VálaszTörlés