Bűnös lélek - UD: THe Vice 2

Na neeeeeee.............
Egyszerűen csak így bele a közepébe. Komolyan, nem jutok szóhoz. Mikor már azt hittem, mindenem megvan (kivéve persze a Sleek őszi kollekcióját), akkor az UD előáll ezzel. The Vice paletta - 2!


Most komolyan, szerintem nincs szívük. Ti tudnátok erre nemet mondani?

Az első kiadás nálam teljes szerelem, azóta is előveszem néha, csak úgy nézegetni. Ez a második paletta tökéletesen kiegészíti az elsőt. Nem lehet rá nemet mondani, annyira tökéletesen kombinálták össze a színeket, talán még mindennapokra is jóval kihasználhatóbb, mint a nagy testvére. A minőségről nem érdemes beszélni, a márka maga garantálja a telített, pigmentált, intenzív és tartós színeket.


A képeket a Temptalia oldalán leltem, ők az autentikus forrás. Mindenképpen kukkantsatok be IDE további swatch-okért. Ízelítőül néhány kép:





Nektek hogy tetszik? Felkerült a bevásárlólistára?

XOXO: Blondie

Share:

6 megjegyzés

  1. Hát attól függ mennyibe kerül, de am. nagyon szép paletta!!!Főleg azok a csillogósok, barna, kék, fekete! :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is jobb, mint az egyes, arról le tudtam magam beszélni, erről nem biztos, hogy sikerülni fog...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még győzködöm magam, hogy nem kell ez nekem, de úgysem fog összejönni. :D Már belekalkuláltam a költségvetésbe...

      Törlés
  3. Nagyon szép ez a paletta! :-)
    Nincs még UD palettám, nem biztos, hogy ezt megvenném (annyi palettám van most, azokat kellene használgatnom), bár ha korlátlan a keret, akkor tuti :-)

    VálaszTörlés

  4. Gyönyörű színek!
    Én is állítom, hogy szemhéjpúderek közül az UD a legjobb minőség!
    Nekem megvan a két Naked paletta, nem gyakran használok szemhéjfestéket, így valószínű ez kimarad, de aki gyakran használ, azoknak megéri megvenni, gyönyörű és használható színek vannak benne :)

    VálaszTörlés