Megérkezett: Sleek Vintage Romance

Sziasztok Szépségek!

Tegnap végre megérkezett a szépséges új Sleek palettám és pirosítóm. A márka webshopjából rendeltem, sajnos a szállítástól most nem vagyok elragadtatva. Közepes alakú borítékban érkezett, becsomagolva ilyen fóliaszerű holmiba, ami annyira nem volt biztonságos, hogy az egyik kis tartó fül le is tört, mire megérkezett.




 Nagyon sajnálom, hogy nem abban a szépséges dobozkában kaptam meg, ami a promóképeken szerepelt, hanem a standard Sleek paletták kartonját kapta ő is.
A papírt le sem fotóztam. A festékek szintén a szokványos palettában találhatóak, sajnos - a promóképektől ismét szintén eltérően - a műanyagra nincs rányomva a paletta neve. Ismerjük ugye a csomagolást, masszív fekete műanyag, nagy tükör, SOS-applikátor.



Ezen viszont gyorsan túltettem magam, a belső mindenért kárpótolt. Már csak ránézni is jó ezekre a szépen összekombinált színekre. Tapintásra szinte még selymesebbek, mint a márka korábbi festékei, és alig porolnak. A pigmentáltság viszont két színt leszámítva (Honeymoon in Hollywood és Forever in Florence) elmarad a megszokott minőségtől. Még így sem rosszak, egyáltalán nem, de a korábbi tapasztalataim alapján átütőbb színekre számítottam. Így viszont a mindennapokra is tökéletesen kihasználható ez a kombó.

A Romance in Rome és  a Bliss in Bacelona sajnos eléggé gyengén muzsikál, viszont jól építhetőek. Előbbinek nagy plusz pont a csodás kékes-zöldes irizálásért.




Színmintákon mindez így néz ki, napsütésben és természetes fényben (a swatch-ok alap nélkül készültek):





 Még néhány kép természetes fényben:




 Összességében elégedett vagyok a palettával, sokszor fogom elővenni, talán még a Storm-nál is jobban kihasználható.

Ne feledkezzünk meg a kollekció másik darabjáról, az Antique névre keresztelt őszi pirosítóról. Kicsit bosszús vagyok, ha rá gondolok, ugyanis első reggel amint a kezembe vettem, el is ejtettem, így a fele máris ripityára tört, baszcsi. Most majd jöhet az alkohollal való gyógyítás, méreg...

Nem meglepő módon ez is egy kis fekete kompaktban érkezik, nagy tükörrel, kicsit újult a külső feliratozás:




 A belső viszont kicsit meglepett, a korábbi képek alapján egy sokkal mályvásabb színre számítottam, ehhez képest a kapott szín egy erős barnás téglaszín. Így utólag már nem bánom, mert lelövöm a poént szokás szerint: imádnivaló egy szín.




Sok helyen olvastam már a töméntelen ezüstcsillámról, ami a sajátossága. Így a képeken, illetve swatch-on tényleg ijesztő mértékűnek tűnik, de sminkben szerintem egyáltalán nem feltűnő, nekem legalábbis simán belefér a mindennapi sminkembe.



 Ha a képekre kattintotok, megnőnek, úgy talán jobban látszik a csillámlás. Egyébként nagyon kellemes a festék állaga, nem túl kemény, mint pl a Life's a peach, inkább olyan mint a Rose gold. Nálam puha szőrű ecsettel vált be a használata, bár még így is porol kissé.

És hogy ne csak a levegőbe beszéljek, hoztam néhány sminkes képet is. Előre is elnézést kérek, hajnali fél 7-kor még nem a legjobbak a fényviszonyok a fotózáshoz, illetve az alany kialvatlansága sem segített hozzá csodás fotókhoz. :D






Tehát itt a szemhéjamra a Meet in Madrid és a Marry in Monte Carlo került, az arcomon pedig az Antique látható.

Nektek hogy tetszik ez a kiadás? Megrendeltétek már, vagy csak tervezitek, esetleg abszolút nem fogott meg benneteket? :)

XOXO: Blondie

Tags:

Share:

9 megjegyzés

  1. Szép kis paletta! Nagyon tetszenek az árnyalatok elnevezései :D

    VálaszTörlés
  2. Eszméletlenül jól áll neked ez a pirosító! A paletta színei pedig gyönyörűek :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a paletta gyönyörű, és szép vele a szemed.A pirosító is tetszik és az első két képen jó is a pirosító a 3.ikon nem tudom hogy a fény viszonyok vagy mi miatt ott olyan sötétnek tűnik. Értem én hogy őszi arcpirosító, de a 3. képen nagyon sötét nekem. Remélem nem gond hogy leírtam a véleményem, meg arra lennék kíváncsi, hogy melyik az igazi kép a pirosítóról? Köszi!

      Törlés
    2. Alapvetően nem módosítok színeket a fotókon, minden képen az igazi színe van, más-más fényviszonyban. Igaziból nagyon halványra is el lehet dolgozni, ahogy a karomon is látszik, de sminkben szeretem az erősebbet, így az igazság valahol a 2. és 3. sminkes képen van. :)

      Törlés
  4. Tudtam! Tegnap amikor találkoztunk, a sminked látván meg is akartam kérdezni, hogy ez az új Sleek paletta-e.
    Élőben is nagyon szép volt! :-)
    Én épp tegnap este rendeltem meg a MUP-tól, gondolom jövő hét elején már nálam is lesz az enyém :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, szerintem te is imádni fogod! :) Majd várom a beszámolót!

      Törlés
  5. Először is: gyönyörű vagy az utolsó képen!! Amúgy meg a pirosító arcon szerintem is nagyon szép, és nem zavarók a csillámok :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm-köszönöm! :) Lehet hogy én vagyok vak, de sminkben egyáltalán nem látom a csillámlást, én ennél többet is elbírtam volna. :D

      Törlés