Becserkésztem - zsákmányoltam!

Sziasztok Lányok!

Megint nagyobb túrára indultam egyik nap, ennek eredménye látható a képen:


Na most a kép alapján több dolgot is leszűrhetünk.
1. imádok vásárolni.
2. a vattakorongok mennyiségéből leszűrhető, hogy a körmös kihívásokhoz nyilván ebből tucatjával fogyasztok.
3. Nem bírom kihagyni az akciókat. :D

Kezdjük azzal, hogy erre a meghatározhatatlan színű pólóra abszolút semmi szükségem nem volt. Viszont 999 Ft-ba került a C&A-ban, ennyiért hülye lettem volna otthagyni. Meg különben is, ilyen színű felsőm még soha nem volt, most majd kipróbálom ezt is. Aztán amiért megvettem, az a fent is látható NYC - Anise green körömlakk. Most tényleg, körömlakkhoz ruhát venni? Így azért elég beteg. :D És a DM-ben leakciózták a megmaradt Manhattan Supernova kollekció darabjait, így a fenti példányt is megmenekítettem (1300 pénz). :)
A lábfürdősó pedig hasonlóan lime-zöld csomagolást kapott - ez mondjuk nem a színe miatt vettem, hanem mert jó lesz a nyári pedikűrök előtti ázáshoz, 300 Ft alatt volt és 2 adag van a kis tasakban.

Vettem még beraktározási céllal két újabb darabot a Balea szenzációs szilikonmentes samponjaiból. A kókuszos az all-time-favourite, de ennek a cseresznyésnek is isteni az illata, teszek vele egy próbát.

Pótolnom kell a dezodorom is (nagyon bevált ez az alumínium-mentes Alverde darab, majd lesz róla bejegyzés); illetve még egy lábkrém mindig jöhet. :D

Újabban nagyipari mennyiséget fogyasztok körömlakklemosóból, jött hát az Isana mandulása + egy hadseregnek 2 évre elegendő mennyiségű vattakorong.

Egyelőre ennyi, további beszámolók várhatóak rövidesen! :)

Ti miket vettetek mostanában?

XOXO: Blondie

Share:

5 megjegyzés

  1. A cseresznyés samponnal én megjártam!:(
    Az illata alapján vettem meg, mert az tényleg tetszetős, de a hatása az nagyon-nagyon rossz.
    Nem is próbálkoztam vele sokszor, hamar tusfürdő lett belőle. Remélem te nem fogsz csalódni!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tusfürdő? :D Na erre most kíváncsi lettem, holnap tesztelem! :D

      Törlés
  2. Azon a Manhattan szemhéjfesték palettán én is gondolkodtam, de végül még akciósan is otthagytam (büszke is voltam magamra), de most hogy láttam nálad, lehet hogy mégis kell..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úúúú, bocsánatot kérek a pénztárcádtól. Amúgy a most futó kollekciójuk duó szemfestékeit is nézegettem, de két színért nem adok ki majdnem 1600 forintot, megvárom hogy kiárusítsák. :D

      Törlés
  3. Engem érdekelne a cseresznyés samponnal neked milyenek a tapasztalataid, pár szóban megírhatnád ha tesztelted. :) Az NYC körömlakkot én is megvettem, csak hogy nekem még hozzá illő felsőm sincs.. :DD Egyébként ne aggódj, vattakorongból én is ilyen ipari mennyiségeket tartok itthon. :D

    VálaszTörlés