Hétköznapi körömkihívás 6. - Fagyival és sűrű bocsánatkérés

Sziasztok Lányok!

Nagyon nagyon sűrű bocsánatkéréssel érkezem. Nem volt mostanában poszt, valahogy elkerül az ihlet ebben a melegben. Mondjuk az is közrejátszik, hogy délutánonként sétálunk az árnyékos parkban, mert itt a negyediken irgalmatlanul 30 fok van és kibírhatatlan... szóval gép előtt sem nagyon vagyok.

Időközben jártam bloggertalin is, erről feltétlenül tervezek beszámolót, amint kicsit könnyebb lesz gondolkodnom a hőség nélkül.

Aztán itt a hétköznapi körömkihívás aktuális fordulója, a fagyi témájával. Namost a körmeim sem bírják a klímát, tőben letört szinte mind, ráadásul még előre sem dolgoztam, úgyhogy dilemma... Köztes megoldásként - merthogy kihagyni sem szerettem volna a fordulót - margarétára alkottam meg a magam kis hűsítő finomságát. Remélem megbocsátotok, még mindig szebb,  mintha a csumpi kis körmeimre bénáztam volna valamit. :




Egész jól elvacakoltam a kis tölcséressel, jó móka volt. Szerettem volna ha olvadó hatást kelt, és csorog lefele itt-ott, de ez most annyira nem jött össze. Egyszer azért majd csak megfejtem a titkát. :)

Szóval csajok, búcsúzóul még csak annyit: tartsatok ki a hőségben! Hamarosan jövök túlélő-tippekkel, mármint ha túlélem velük ezt a kánikulát. :D

XOXO: Blondie

Share:

3 megjegyzés

  1. tök jó lett. egyszer szívesen megnézném a körmeiden is. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, nekem biztosan nem lenne hozzá türelmem :D

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetszik:)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés