Hétköznapi körömkihívás 5. - Cseresznye

Sziasztok Lányok!

Újabb fordulóhoz érkezett a hétköznapi kihívás, az e heti témánk az imádott gyümölcsöm, a cseresznye. Tonnaszámra tudnám enni, ugyanúgy mint az epret is, időszerű is az említése, tehát jöjjön a finomság magasztalása:


Alapnak a létező legpirosabb lakkomat választottam, ez egy ezeréves Miss Sporty darab, de még mindig nem találtam ehhez foghatóan élénk színt, ami kiváltaná. Plusz pontja, hogy egy rétegben tökéletesen fed, így is látható a képeken; viszont: már másnap hatalmas darabokban pattog le, amin még a fedőlakk sem segít. Kivételes alkalmakkor azért még előveszem, nosztalgiából.

A cserkós díszítés a gyűrűsujjamra került, ecsettel festettem fel valamiféle cseresznye-karikatúrát. Komolyan, annyira bejött a téma, hogy két napig így mászkáltam mindenfele, mint valami kiscsoportos óvodás. :D
Biztosan megismétlem még a nyáron, ahányszor ránéztem a cserire, mindig jobb lett a kedvem. :)




Szóval ilyen a cseresznye szerintem, nézzétek meg a többi lány elképzeléseit is! :)

XOXO: Blondie

Share:

6 megjegyzés