OPI Liquid sand lakkok 4. - Pussy Galore

Sziasztok Lányok!

Adós vagyok még az OPI Bond girls kollekcióm utolsó darabjával, a szépséges rózsaszín (érdekes nevű) Pussy Galore-al.


Ez volt az a darab, ami az első promóképeken megfogott, aztán végük úgy alakult, hogy a 4 lakkomból érte nyúlok legkevésbé. Eddig talán kétszer kentem fel, lehet hogy itt a tavasz hiánya is közrejátszott.

Szóval maga a lakk: üvegben sajnos érdekesebbnek néz ki, mint a valóságban. Ha csak az üveget nézzük, akkor adott ez a szép, hideg tónusú pasztellrózsaszín lakk, finom arany és pink mikrocsillámmal.



Ahogy ez a képeken sem látszik eléggé, úgy a körmömön sem nagyon köszön vissza semmi ebből.
Az üvegcse egyébként a szokásos, táskabarát verzió, az ecsete kényelmes, szeretem használni.
Maga a lakk elég folyékony, vigyázni is kell vele mert így hajlamos elmászni, viszont őrült gyorsan szárad. Plusz: mint minden más LS lakknak, ennek is megvan az a nagy előnye, hogy ha véletlenül belenyúlunk, akkor két pillanat alatt javíthatjuk és észrevehetetlen lesz a baleset.

Bevallom becsülettel, fedőlakkal még nem próbáltam, lehet hogy úgy kicsit jobban szeretem majd, de valamiért nem lesz a kedvencem ez a darab. Kicsit zavarba hozott miközben viseltem, úgy éreztem magam mint egy Barbie-reklám. Azt hiszem, kis kitekintés után maradok mégis a vadabb színeknél, már ha a rózsaszínről van szó. :)




Végezetül azért leszögezném: nincs ezzel a lakkal semmi baj, klassz kis darab, egész tartós is (3 napot biztos bírt rajtam, ami ugye jó hír), csak nem nekem való.

Nektek hogy tetszik?

XOXO: Blondie

Share:

12 megjegyzés

  1. Szerintem nagyon cuki vattacukor színe van, nekem tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem ez most nem, bár gondolom azért, mert amúgy sem vagyok oda a rózsaszín körmökért

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked a pirosat tudom elképzelni, szerintem jól állna! :)

      Törlés
  3. Én szívesen átvenném, ha neked már nincs rá szükséged :)
    Mia (mailofmia kukac yahoo pont com)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt még megálmodom, de ha mégsem kellene, Te leszel az első aki megtudja. ;)

      Törlés
  4. én is szívesen átveszem :) torteijudit@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Szerintem nagyon cuki színe van. =) Remélem megkedveled. =)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon aranyos, tényleg vattacukros :) Szerintem még barátkozz vele :)

    VálaszTörlés