Matt, folyékony rúzs fillérekért?


Az utóbi évben nagyon ráfüggtem a matt rúzsokra, főként a folyékony változatokra. Betty blogján láttam először ezt a borosüveg formájú darabot, amit Aliexpressről meg is rendeltem. Tényleg filléres darab, én még 78 centért jutttam hozá (kb. 200 Ft), úgy voltam vele, hogy ha használhatatlan, akkor sem sok pénz megy a kukába.

Az A2 kódszámú darabra esett a választásom, én valahogy úgy vagyok vele, hogy rózsaszínnel nem lehet ngyon mellényúlni.
Hát mg kell mondjam, teljesen beleszerettem. Tökéletes minőségű liptint. Egyszerű felvinni, gyorsan beszívódik, tehát be is mattul és olyan tartós hogy csak na. Egy komplett ebédet bírt ki úgy, hogy épp csak az ajkam közepén kopott meg egy picit. Igazítani is gyerekjáték, nem képez sem foltokat, sem ronda átmenetet. Viselni nagyon kelleme,s gyakorlatilag mintha semmi nem lenne az ajkakon és teljesen érintésálló is. Felteszem és el is feledkezhetek róla akár órákig is.




Ha érdekel titeket, ITT megtalálható, jelenleg 84 centbe kerül és ingyenes a szállítás.  Sajnos olyan képet nem találtam, amin éppen viselem. :(

Share:

0 megjegyzés