BornPretty water decals - take two

Tegnap végül úgy alakult, hogy kedvem és időm is lett a további BornPrettyStore-os matricák tesztelésére, így lelkesen nekiültem kreatívkodni. Most hagyományos lakkozáson láthatjátok a mintákat.













Ezeket a virágos íveket ITT vásárolhatjátok meg, ha szeretnétek ismét tavaszi hangulatba kerülni, 0,99$ az ára szettben.


A következő ív már igazi őszi darab, ennek megfelelően próbátam kombinálni a színeket.









Ugyanebben a szettben volt még egy ív matrica, szintén madarakkal.







Ez azt egyik kedvencem, pedig abszolút nem vagyok madárrajongó. Az íveket ITT találjátok,  mindössze 0,99$-ba kerük a két minta.


A zipper mintával eddig csak szemeztem, de most végre alkalmam nyílt kipróbálni is.







Na ez nekem most annyira nem jött össze, de akinek több türelme és kézügyessége van, az szuper dogokat készíthet vele, a minősége remek!
ITT elérhető, 0,99$ az ára.


A végére egy klasszikus fekete-fehér kombó maradt. Kicsit tartottam ezektől a matricáktól, nem is hittem hogy ilyen mutatós lesz majd.









Ezeket az íveket szettben ITT találjátok meg, összesen 0,99$-ba kerülnek.


Remélem tetszett nektek ez a kis összefglaló, én legalábbis nagyon élveztem elkészítni ezeket a manikűröket. :)





Share:

2 megjegyzés