Colourpop rendelésem 1. - pressed powder shadows


Előszó:
Nem akartam semmi újdonságot kipróbálni, de annyit olvastam már a Super shock shadows fantasztikusságáról, hogy Krémmánián vásároltam egy épp csak kipróbált példányt. Gondoltam, kipróbálom mit tud ez a híres textúra, aztán meglátjuk. Nos, hozzám került végül és mindent megértettem. Másnap leadtam az első rendelésemet a weben, az még csupa SSS-t tartalmazott. Aztán nem hagyott nyugodni a gondolat, hogy a talán kissé elhanyaglt pressed formula is ugyanazt tudhatja-e, és a következő rendelésembe (kereken egy héttel az első után) bekerült egy kész paletta és egy általam összeállított négyes. Ma róluk láthattok fotókat.

A fenti paletta egy Sonya Esman-kollaboráció tagja (volt), ugyanis most hogy a linket kerestem nektek, már nem elérhető az oldalon. Azért tartsátok nyitva a szemeteket, hátha felbukkan a használt-piacon.


A színek ebben a mágnessel záródó kartonban kaptak helyet. Maga a mágnes nagyon erősen zár, de mégsem nehéz nyitni, így bátran be lehet hajigálni a táskánkba, utaztatható is. A palettában cserélhetőek a színek, szóval ha több pressed powder-t vásároltok, bátran lehet variálni őket. Azt fontos tudni, hogy a pressed festékek nem kaptak önálló tégelyt, a színeket kis pan-ban kapjuk kézhez, amik átmenetileg egy műanyag védőtokban lapulnak (hátsó sor).


A limitált kiadást egy - a dobozra húzható - kartonpapír jelöli, a hátulján megtalálható az árnyalatok neve:


Ballról jobbra haladva a következő színeket kapjuk:

Golden Gate Bridge (matt, meleg nude), The Hidden Hills (meleg, szatén finisű taupe), Manhattan Coffee Run (matt, középbarna) és Moscow Sunrise (metál finisű rózsás bronz).


És a színminták:




Semmiféle alapt nem tettem a színek alá, totálisan pigmentáltak. Minimális porzást vettem észre, ha ecsettel nyúlok bele, ezt is csak a matt és szatén árnyalatoknál.
Kétségkívül a Moscow sunrise a paletta húzó darabja. Enélkü egy átlags nude paletta lenne, de ez a rózsás -bronzos szín nagyon feldobja. (Én is emiatt vettem meg végül, na meg perze mert akcióan 12$-ért jutottam hozzá. Őszre tökéletes lesz.

A másik négyest általam összeválogatott színekkel töltöttem meg. Az akció értelmében 4 pressed shadow vásárlása esetén egy négyes tokot adnak ajándékba (7$ az értéke), így nyilván nem is haboztam. Nagyon rákattantam újabban a rózsaszín különböző változataira és a duokróm színekért is lelkesedem, így csupa ilyen hlmi került a virtuális kosaramba.


Így ezzel csak egyetlen problémám van: fogalmam sincs, melyik árnyalat melyik. Illetve de, kettőt határozottan be tudok azonosítani. Ballról a második a Come and get it, ami egy rózsaarany duokróm szín és totálisan ő a kedvencem. Egyébként meg a Sleek Oh so special palettájában találhato Organza dupe-ja. Nagyon megy neki a színváltás, imádom. ITT elérhető, 4$ az ára.

A negyedik egy kakukktojás, ami nekem rendeléskor még rózsaszínnek tűnt, de itthon meg lila. Na mindegy, azokat is szeretem végülis. Ez a darab a Double date, ami egy metál finisű levendula, tavaszra szuper lesz. ITT megvásárolhatjátok, jelenleg 4$-ba kerül.

A első szín azt hiszem a Time out, ami ahogy nézem, szintén nem található már meg a cég weboldalán. Egy egy korallos bézs, elvileg sparkle finisű, ami nem tudom mit jelent, de szép fényes.

A harmadik szín a palettában a High strung, ami egy metál finisű piszkos rózsaszín. Ez is nagyon bejön, rohangálós hétköznapi sminkbe tökéletes ITT megtaláljátok, jelenleg akciós áron 4$-ba kerül, gyanítom kifuttatják őket.

Swatch-ok:








Ezek alatt sincs alap, szóval tényleg fantasztikusan pigmentáltak. Önmagukban is mutatósak, ha van kedvem játszani velük akkor a Gemini paletta matt barnájával mélyítem őket. Munkába, suliba járni tökéletesek, mióta megvannak el van hagyagolva minden más márka. Persze azért a szememre egy jó kis alapot kenek bevetés előtt, így viszont 10-12 órát szépen kibírnak.

Ti használtok szemfestéket a Colourpop-tól? Ha igen, melyik a kedvenctek? Ajánljatok nekem további kincseket. :)

Share:

0 megjegyzés