Inecto Naturals termékek

Akik régebb óta olvasnak, szerintem már tudhatják, hogy nagyon szeretek természetes összetevőjű kozmetikumokat kipróbálni. Nemrégiben egy általam még nem ismert termékcsaládot, az Inecto Naturals -t volt szerencsém tesztelni.
Az Inecto angol márka és elsősorban hajápoló szereket gyárt, de megtalálható már náluk a testápolók és kézkrémek néhány változata is. Egy kókuszos testápoló és hajvégápoló-szérum és egy argánolajos testápoló várt nálam sorsát.






 Elsőként a tusfürdőt próbáltam ki. Nagyon könnyű, folyós állaga van. Tejfehér, könnyen kenhető, finoman habzik is. Az illata intenzíven kókuszos, amit nagyon szeretek, Eddig a Balea hűsítő-kókuszosát és a limitált csillámos-kókuszát próbáltam, de ennek az illata sokkal intenzívebb és valódibb is, nincs az a furcsa műanyag-mellékzöngéje.
Egyedül a csomagolásával nem vagyok kibékülve. A kupakja ugyanis nem pattintós, hanem tekerős. Nekem picit macera, hogy vizes kézzel tekergessem, hajlamos vagyok ugyanis mindent kiejteni a kezemből és a flakon is elég nagy ahhoz, hogy fél kézzel ügyeskedjünk vele.





 A forró kókuszos zuhany után következett a testápoló, melyben argánolaj található. Ennél a terméknél kicsit csaltam, mert amint a futár megérkezett a csomaggal, a kezemen már kenegettem őt.
Az illata hatalmas szerelem. Nem igazán tudom semmihez hasonlítani, egy nagyon édes, intenzív illatról van szó amiben diós jegyeket vélek felfedezni.
Nem egy tömör krém, kicsit folyékony ami segít abban, hogy könnyen el tudjuk oszlatni és elég kevés is elég belőle. Azt viszont figyelembe kell venni, hogy a beszívódási ideje jó 10 perc, előtte pedig egy fehér filmréteget is hagy a bőrön. Ellenben az én viszonylag száraz bőrömet nagyon jól hidratálja és finom illat is marad utána.





 Végül a hajvégápoló maradt, ami a tusfürdőhöz hasonlóan kókuszolajat tartalmaz. Ez egy nagyon lágy állagú folyadék, finom kókuszos illattal. Két pumpálásnyi elég a közepesen hosszú hajamra és a kis pumpás flakonban 100 ml termék bújik meg, ergo rengeteg időre elég lesz. Halkan jegyzem meg, még nem találkoztam ilyen nagy kiszerelésű hajvég-olajjal, ez nálam nagy plusz pont.
A hajat nem nehezíti el, ellenben szép selymes és fényes lesz tőle a hajkoronánk.




 A termékcsalád minden tagja 90%-ban természetes összetevőket tartalmaz, bőrgyógyászatilag tesztelt és vegán. Külön elismerés, amiért a termékeket nem tesztelik állatokon, vagyis cruelty-free.

Nagyon örülök, hogy kipróbálhattam őket, az illatok mennyeiek és nagyon jól esik ez a kis kényeztetés a hosszú téli estéken.
Ha találkoztok velük a drogériában, ne habozzatok kísérletet tenni velük.

Share:

0 megjegyzés