Teszt - Avon Always on Point szemkontúrceruza

A karácsonyi Avon katalógusban láttam meg ezt a roppant különleges árnyalatú szemceruzát. Bevallom ilyen színnel még nem nagyon találkoztam és nagyon kíváncsi lettem rá.
Az Always on point család egyik tagjáról van szó, ami a Molten Rose nevet viseli.


Már magában a kecses kis fekete tok is különleges. Önhegyező funkcióval látták el, ami azt jelenti hogy a ceruzánk hegye mindig tökéletes.
Bevallom, küzdöttem is vele eleinte rendesen, valahogy nem állt rá az agyam a használatára. Igazából viszont roppant egyszerű. A tekerős kupakot a szorulási pontja után tovább húzzuk egy picit, míg határozott kattanást hallunk. Ez jelzi, hogy a ceruza hegye ismét tökéletes, eredeti állapotába kerül.

A tok végén egy, a ceruza színével egyező kis részlet található, ezzel is megkönnyítve a szín felismerését.

A színe a katalógusképen:



És élesben:




Nagyon könnyen kenhető, krémes, metálos ceruzáról van szó, melyben a finom csillámok is megtalálhatóak. Nem olyan diszkókirálynős, szúrós módon, hanem épp csak annyira, hogy egy fáradt reggelen kiemelje, frissítse a tekintetet. Ja igen, a csillámok egyáltalán nem potyognak és nem költözködnek a szemünkön.
Ami viszont csodálatra méltó, az a tartóssága. Nem hogy vízálló, hanem még a dörzsölésre sem kenődik el. Komolyan mondom, valami hihetetlen. Edzés után épp ott volt, ahova reggel feltettem. Sminklemosó tejjel viszont olyan könnyen eltávolítható, mintha nem is lett volna a szemünkön.
Ezzel a ceruzával nagyon nagyot alkotott az Avon, remélem több árnyalattal is bővülni fog a kínálat, mert lenne rá kereslet szerintem. :)

Share:

0 megjegyzés