Avon Cosmic lakkteszt - Eclipse

 


Szerintem már sokan láttátok az Avon  szépséges új lakkjait, melyek elárasztották a hazai szépségblogokat. Sajnos kis hazánkban még mindig kisebb macera egy-egy szép holo körömlakkot beszerezni, ezen segített most a cég.
Nagyon örülök hogy hozzánk is megérkeztek ezek a darabok és szívből remélem, hogy lesznek még további színek is, mert az Eclipse bizony nagyon belém ivódott. Olyannyira, hogy 3 hét alatt kétszer kentem fel, ami nálam nagy szó.

Maga a lakk: a csomagolása és ecsete a már megszokott Avon-forma. Én szeretem, klasszikus, elegáns, jól látható.
A lakk nem egy sűrű darab, jól kenhető és nagyon szépen terül, semmi macera nincsen vele. Már egy testesebb rétegben is fed, a biztonság kedvéért én mégis kettőt használok.
Közepesen gyorsan szárad, de hát én sajnos türelmetlen vagyok, nekem smemi nem elég gyors. :)
A finise viszonylag fényes, én mindenre kívánom a fedőlakkokat ezért erre is tettem. Az viszont feltűnt, hogy a fedőlakk tompítja a holo hatását.

A holo-ról: nem lineárisan holografikus lakkról van szó, mint pl. a Color Club vagy az Nfu-Oh lakkjai, és nem is scattered mint a legtöbb PP. Számomra az A-England lakkok rokonának minősül valamiért. Nem egy szemkiverős fénytenger, inkább egy belső, decens ragyogása van, de ez nagyojn különlegessé teszi. Épp elég ahhoz, hogy ne egy újabb uncsi körömlakk legyen, mégis nagyon vállalható darab. Napfényben vagy erős mesterséges fényben nagyon szépen létszik a színjátszó hatása. :)

A zöld: az Eclipse határozottan zöld lakk. Fényviszonyoktól függően azonban sokféle arcát tudja mutatni. Lehet mohazöld, pocsolyazöld, kékes. Én fenyőzöldnek hívom magamban, tiszta fenyőfa-színe van általában. :)

És íme a színminták. A karácsonyi hangulatomhoz ideális ez a szín. A fehér alapra a fenyőfát is ezzel a lakkal szivacsoztam fel és így is szépen teljesített.







És vakuval:







A végén kicsit tompítottuk a fókuszt, így látszik hogy milyen sokszínűen tud ragyogni. Látjátok, milyen sok arca van? :)

Ti beszereztek majd ebből a kollekcióból valamit?

Share:

8 megjegyzés

  1. Nekem az ezüst van meg, az is üvegbe zárt csoda. :) Pont ma írtam róla én is. :D De ez is rögtön felkerült a kívánságlistámra, meg az Aurora is, alig várom, hogy az enyémek legyenek. :)

    VálaszTörlés
  2. @Ági: már olvastalak is, gyönyörű az az ezüst lakk! :)

    VálaszTörlés
  3. Eleninél néztem, de ott túl sötétnek tűnt, itt viszont teljesen levett a lábamról. Régóta szemezek vele, ideje beszereznem. :)

    VálaszTörlés
  4. Era, szerintem megéri beszerezni! :) Nem az a szokványos feketének tűnő lakk, határozottan zöld a színe. :)

    VálaszTörlés
  5. Valóban szép és a manikűröd is mutatós! Nem tolakodóan, giccsesen karácsonyi, hanem hangulatos, vidám :)

    VálaszTörlés
  6. @Cisska, köszönöm szépen! :) Már kicsit unom a sok éves karácsonyi maikűrjeimet meg öreg is vagyok a hóemberekhez, de ez a kis fa sláger nálam. :)

    VálaszTörlés
  7. Ennyire zöldnek még nem is láttam senkinél. Jaj, ne írjál már ilyet, hogy öreg vagy a hóemberhez, én ma mostam le a hóemberes-pingvines manikűrt :) Tetszik a mani!

    VálaszTörlés
  8. @Audrey80: Pedig tényleg nagyon zöld és olyan sokféleképpen tud kinézni. :)

    VálaszTörlés