BornPrettyStore - water decals: Marilyn

 

Az eddigi legcsajosabb vizes matricám tesztjét hoztam ma nektek, méghozzá az örök NŐ, Marilyn Monroe fotóit.


Magáról a csomagolásról nincs mit beszélni: kis kartonlap és fóliatasak védi az ígéretes zsákmányt.


Felhasználása is nagyon egyszerű: a kiszemelt mintát ügyesen körbevágjuk, a védőfóliát eltávolítjuk róla. Ezután a papírral lefelé langyos vízre helyezzük (nem bele mert akkor sosem vadásszuk ki a pohár fenekéről, épp csak a víz felszínére).
Két perc múlva kihalásszuk a matricát, a papír a vízben marad, majd óvatosan a már száraz körömlakkra helyezzük, eligazgatjuk és ha jónak ítéljük, papír zsepivel felitatjuk a felesleges vizet. Imígyen fixáltuk is, kész a móka, jöhet rá egy óvatos réteg átlátszó körömlakk.

Namost nekem ezzel az ívvel többször is meggyűlt a bajom: először is, sehogy sem jutott eszembe ötlet, amivel Marilynt kombinálhattam volna. Illetve eszembe jutott, már három komplett manikűrt mostam le vele, mert nem tudtam olyant alkotni, amivel elégedett lettem volna.
Másrészt meg ezek a matricák sokkal vastagabbak és merevebbek, mint amivel eddig dolgom volt, szóval szépen feltenni sem volt éppen egyszerű. Kicsit nagyok is, még a hosszú körmömre is, szóval nagyon meg kell gondolni...

Ettől függetlenül örülök, hogy a magaménak tudhatom, biztosan lesz majd olyan alkalom, amikor épp őt szeretném a körmeimen viselni. :)

És íme, a végső ötlet hozzá:




Remélem tetszett nektek ez a kis szösszenet. A matricát az alábbi linken tudjátok megvásárolni:

http://www.bornprettystore.com/marilyn-monroe-clock-design-print-nail-water-decals-p-17029.html

A CUB10 kód felhasználásával 10% kedvezményt is kaptok, a szállítás pedig ingyenes.


Share:

2 megjegyzés

  1. Ehhez már rajongónak kell lenni :)

    VálaszTörlés
  2. Audrey80: Hát igen, tényleg nem hittem hogy ennyire nehezen tudom majd kombinálni. :)

    VálaszTörlés