Teszt - BornPrettyStore pókocska




A legutóbbi BornPrettyStore  csomagomból ezekre a kis pókicákra voltam leginkább kíváncsi. Nagyon cukik, többféle színben is elérhetőek, bár cseppet lutri a dolog, mert a kövek színe nem választható.

Ilyen kis tasakban érkeznek:


Én megörültem a piros változatnak, sok lehetőség van a felhasználásukra. Egyből a klasszikus pókháló minta jutott viszont eszembe, ezt kombináltam a manikűrben.

A piros színről egyből a legújabb kedvencem, a Bourjois Flambant rose-a jutott eszembe, így ő dominál. Az ezüst pókhálókat a Moyra metál ezüstjével pingáltam. A pókocska alapja az OPI Alpine snow-ja, míg a fekete hálót az MdU fekete lakkjával festettem fel. Erre csücsült a pókocska.

Gondolkoztam viszont, hogy hogyan is tudnám tartósan a körmömre varázsolni, végül arra jutottam, hogy a gyorsszárító fedőlakkba nyomom. Biztos ami biztos alapon a pók pocakjának alsó felére is kentem egy cseppet. Szerintem tökéletesen működik,most 24 órája van rajta, kicsit persze akad és vigyázni is kell, lehetőség szerint ne akadjon bele semmibe, de kár még nem érte.




A pókicák kettesével érkeznek és az alábbi linken érhetőek el:

http://www.bornprettystore.com/2pcsset-shiny-rhinestone-spider-nail-studs-charming-nail-decoration-p-16740.html

Jelenleg akciós, 1.89 $ és ingyenes a szállítás.

Ti bevállalnátok hasonló darabokat a körmeitekre?

XOXO: Blondie

Share:

0 megjegyzés