Segítség a lábápolásban: Scholl velvet smooth


Azon szerencsések közé tartozom, akik tesztelhették a Scholl csodatalálmányát, az otthoni pedikűrözés királyát, a Velvet smooth express pedi talpreszelőt. Jó ideje elözönlötte a blogokat ez a kis találmány, és azt kell mondjam, nem méltatlanul. Na de lássuk, hogyan érdemes kényeztetni a lábikóinkat a nyári szandálszezonban!
 Dr. Nagy Katalin, a Scholl lábápolási szakértője szerint az alkalmankénti lábápolás nem elegendő, ha igazán szép lábakat szeretnénk, folyamatosan törődnünk kell velük, kényeztetnünk kell lábainkat.

1.    Reszeljünk!

Elsőként hetente legalább egyszer távolítsuk el a megvastagodott bőrt, csiszoljuk simává az addig kérges területeket. Fontos, hogy ne feledkezzünk el a lábujjak alatti részekről sem. A bőrkeményedések hátterében leggyakrabban ortopédiai okok és a nem megfelelő, szűk cipő viselése áll. Ezért fontos az ortopédiai korrekció és szűk cipő viselésének elkerülése. A reszeléssel megszüntethetjük a bőrkeményedést és lábunk olyan puha lehet mint a babák bőre.

Ebben segít rettenetesen sokat ez az elektromos kis masina. Nekem ez az első verziós, kék színű kis aranyos jutott, és elárulom előre: nagyon megszerettem. Tartottam ám tőle, mert sok negatív kommentet olvastam a kipróbálás előtt, de minden várakozásomat felülmúlta.

Kezdjük mindjárt azzal, hogy a gyártó száraz (tehát előzőleg nem feláztatott) bőrön javasolja a használatát, a hatékonyság maximalizálásának érdekében.

Ezzel nálam máris szereztek egy jó pontot, mert bár néhanap jól esik egy kényeztető lábfürdő, azért sokszor sajnálom rá az időmet. 

A Scholl masinával a talpreszelésre fordított idő ugyan nem csökkent le jelentősen, viszont a szükséges energiakifejtés szintje, na az a nem mindegy. Nem kell nyomni, variálni a legmegfelelőbb szög eltalálásával és közben pihenni. Néhány perc alatt babaőrt varázsol.
Először persze én próbáltam ki, aztán az uram is elirigyelte (aki pedig nem a szépségápolás elkötelezett híve). Jelenleg ott tartunk, hogy hetente kétszer előkerül mindkettőnknél ez a kütyü.
Picit csiklandoz ugyan, de hát melyik reszelő ne tenné ugyanazt.



Negatívumként olvastam, hogy hangos, nem lehet mellette tévézni. Én ezt cáfolom, semmivel nem hangosabb, mint egy epilátor, és az alvó gyerek mellett is használtam már és meg sem ébredt.

Jelenleg már két változatban is kapható, a kék a normál fejjel, a rózsaszín az extra erős gyémántkristályossal. Elvileg a normál a nem erősen igénybe vett lábikókra alkalmasabb, míg a rózsaszín az extrém bőrkeményedéssel is megküzd.

Én bevallom, megvettem a rózsaszín pótfejeket is mert kíváncsi voltam nagyon. Nekem úgy vált be legjobban, hogy először átfutom a lábam az érdesebb darabbal, majd egy pattintással cserélem a fejet a normál változatra, amik aztán tökéletesen simává varázsolja a talpikákat.

Normál forgófej:


Amit még nagyon értékelek: jár hozzá 4 db AA elem (utálok elemek után kajtatni), és egy védőkupak is (nyáron utazásnál totál praktikus).


A nyele pedig csúszásgátló bevonatot kapott, hogyha mégis nedvesen használnánk ez se okozhasson gondot.

Egy szó mint száz, nekünk tényleg nagyon bevált. Ha gondolkoztok a beszerzésén, bátran merem ajánlani. Akit az ára rettent el, annak javaslom az online vásárlást sok-sok akciós ajánlat közül lehet válogatni akár lábápoló csomagban is. 

2.    Áztassunk!

Hetente legalább egyszer vegyünk lábfürdőt, a nyári szezonban akár heti kétszer is kényeztethetjük lábunkat ily módon, hiszen zárt cipő védelméből kibújva sok-sok környezeti hatás érheti őket. A lábfürdő nemcsak fontos ápolóanyagokhoz juttathatja lábunkat, hanem egész testünkre is frissítő hatású lehet.


A kis gép mellé kaptam ezt a csodás, zöld kaviárt és tengeri kivonatot valamint E-vitamint tartalmazó lábfürdetőt. Ennek különösen megörültem, mert épp a csomag érkezése előtti napokban szagolgattam a drogériában. Esküszöm olyan illata van, mint egy wellness-szálló masszázs-részlegének. Tiszta, friss, nem émelyít és nem tolakodó. 3- liter vízbe kell kb. 15 ml-t önteni és 5 percen át áztatni a reszelés után. (Ugye ezt a részt én általában átugrom de kéthetente adok a lábaimnak ebből a finomságból is.)
Már most félek, hogy egyszer el fog fogyni, és biztosan újra fogom vásárolni.

3.    Hidratáljunk!

A hidratálással táplálhatjuk és puhíthatjuk lábunk bőrét, ilyenkor hagyjuk, hogy teljesen beszívódjanak bőrünkbe a hatóanyagok. Ezért érdemes az éjszakai krémeket és intenzív szérumokat lefekvés előtt használni és különös figyelmet fordítani a sarkakra. A reggeli készülődés során pedig nappali krémmel ajánlott bekenni lábunkat az alapos hidratálás érdekében.

A Scholl is megjelent új lábápoló krémekkel, amiket én még ugyan nem próbáltam, de biztosan rájuk kerül a sor. Jelenleg kb. 15 lábkrémem van itthon, de eddig mind közül a Balea testvaj-mintára gyártott lábvaja vált be legjobban (mentaolajjal és vérnarancs-kivonattal). Gyorsan beszívódik, tökéletesen hidratál és finom az illata.

4.    Masszírozzunk!

Masszázzsal is kényeztethetjük lábainak. A hidratáló készítmények jobban felszívódhatnak, a szív irányába történő masszírozás pedig az egész testnek jót tehet.

Rossz vagyok, én ezt ki szoktam hagyni, de az uracskám azért néhány naponta kap egy finom talpmasszázst.

5.    Törődjünk a körmeinkkel is!

Ha megfelelően előkészítettük lábunkat, akkor következhetnek körmeink. Óvatosan és a szélekbe nem belevágva levágjuk körmeinket, a körömágyat ápolhatjuk hidratáló krémekkel vagy olajokkal.

És lakkozzunk! A szépen lakkozott lábkörmök szerintem nagyon fontosak, és a jól ápol lábikók ékkövei lehetnek. Ha nem akarunk nagyon feltűnőek lenni, mehetnek a nude változatai vagy az egészen halvány rózsaszínek, vagy akár a francia festés, ezek minden szetthez passzolnak.
Ha viszont feltűnésre vágyunk, akkor  neon színek a csillámos lakkok vagy a körömdíszítő kövecskék-matricák-nyomdázások a barátaink.

+1 tipp 
Végezetül pedig nyáron kenjük be lábunkat fényvédő krémmel. Nagyon fontos és gyakran megfeledkezünk róla, pedig lábunk bőre nagyon érzékeny és megérdemli a mindennapos törődést!

Remélem hasznosnak találtátok ezt a kis összefoglalót.
Nektek mi a bevált, nyári lábápolási praktikátok?

XOXO: Blondie










Share:

0 megjegyzés