BornPrettyStore water decal matrica - a hetvenes évek nyomában



Tudom, ma elárasztom a blogot bejegyzésekkel, de annyira örülök hogy végre van időm posztolni, hogy még az időzítéssel sincs kedvem bajlódni. :)

Most egy csodaszép vizes matricát mutatok nektek, amit a BornPrettyStore jóvoltából próbálhattam ki.Nekem teljes egészében a hetvenes évek hippi-korszakát juttatja eszembe ez az ív matrica, anyukámnak volt egy hasonló szín- és formavilágú függönye még kiskoromban.



Nagy kedvenceim a vizes matricák, mert ezekkel még a nem túl jó kézügyességgel megáldott csajok (a.k.a. én) is csodaszép manikűröket tudnak varázsolni néhány perc alatt.

Csak ki kell vágni a kívánt mintát, lehúzni az átlátszó védőfóliát (erre figyelni, mert én rendszeresen elfelejtem és dobhatom ki a mintát), egy percre vízbe tenni majd felragasztani a matricát a száraz körömlakkra. Fedőlakkal fixáljuk és kész is. :)

Ezen az íven két különböző, egymással harmonizáló mintát találunk. Ha keskeny a körmötök és szeretitek a minták özönét, akkor 2 teljes, tízujjas manikűr is kifutja belőle.






Én ezt soknak talált volna, így csak két körmömre került díszítés ez alkalommal. A matricákat a Color club Harp on it darabjára vittem fel, nekem nagyon tetszik az a kis extra holo-hatás a minták alatt.
Mindenképp javaslom, hogy világos színű (fehér, nude, vagy nagyon halvány pasztell) színeket használjatok alapnak, így lesz tökéletes a hatás.

És íme a kész mű, nem tudtam ennél kevesebb képet kiválasztani, mert nagyon tetszik. :D




Ezt a matricát jelenleg 2.99 $-ért vásárolhatjátok meg az alábbi linken:
http://www.bornprettystore.com/patternssheet-blooming-flower-nail-water-decals-transfer-sticker-born-pretty-p-20610.html


A "CUB10" kód felhasználásával 10% kedvezményt kaptok minden nem akciós termékre és postaköltség sincs!

Nektek tetszenek az egész körmös matricák?

XOXO: Blondie




Share:

2 megjegyzés