Lakkteszt - Avon magic effects - matte


Bajban vagyok most, mikor erről a lakkról szeretnék írni nektek, ugyanis elég vegyese az érzéseim vele kapcsolatban. Amikor az első képeket megláttam róla, nagyon a magaménak szerettem volna tudni. Aztán úgy alakul, hogy az Avon jóvoltából kipróbálhattam őt, és egy másik társát is.
Egy ideje különösen vonzódom a félmatt és matt lakkokhoz, gondolom életkori sajátosság lehet.

Ez a darab már a színének meghatározásával is zavara hozott. Az inky blue névre hallgat, és ezt bizonyítja is. Üvegben teljesen más, mást vártam ugyanis tőle. Ó igen az üveg: szokásos Avon-lakkosflaska, nekem szimpatikus, elegáns hatást kelt. Az ecset keskeny, lapos, a vége sajnos nincs lekerekítve. Nekem sajnos nem vált be ez a forma, nagyon nehezen tudtam manőverezni vele, bár lehet hogy csak ehhez a lakktípushoz nem passzol.


 Naszóval a színe teljesen padlizsánlilának tűnik, némi rezes-bronzos fénnyel, majdnem duokróm hatással.


Felkenve mindebből semmit nem tapasztalunk, sajnos vagy nem sajnos. mivel ez egy matt lakk így jogos is. Nem hazudtolja meg a nevét, tökéletes tintakék színt kapunk a körmeinkre.
Ismét dilemma azonban: nagyon gyorsan szárad. Ami alapesetben jó dolog - lenne, ha nem olyan hipersebességgel tenné mindezt hogy mire a körmöm másik feléhez érek, az első két ecsetvonás már félig száraz, így könnyen fel tudjuk szedni a további simítgatásokkal.

Én végül arra jutottam hogy jó nagy mennyiséget veszek fel az ecsetre, a körmöm közepére pöttyintem így nincs elég ideje beráncolódni és nagyjából ügyesen tudok lakkozni.
A másik problémám az volt, hogy - talán a fentiek miatt is - nem terül szépen önmagától. Ez a örömágynál okoz problémát, képtelen voltam normális ívet festeni magamnak. (Jó, ebbe a kézügyességem hiánya is belejátszik.) A sötét lakkokat pedig rémálom pici helyekről teljesen eltüntetni, nekem nem is nagyon sikerült.

Első gondolatom az volt, hogy nyomdázni fogok rá, ámde hopp: a matt lakkon elcsúszott a nyomdalakk. Sebaj, mivel a tökéletes kiegészítő szín megvolt, pötyögettem szolidan erre a kék szépségre, íme az eredmény:




A matt effekt teljesen szembetűnő, nekem nagyon tetszik. A tapintásától pedig el vagyok ragadtatva, ennyit még soha ne fogdostam a körmeimet mint ebben a 2 napban amíg viseltem.

Aztán bizony, előjött az összes matt lakk közös hibája: pikkpakk kopik a körömvégeken. Maximum 2 nap amíg biztonsággal hordató, de én másfél nap után már gondolkoztam az utódján. Arra is nagyon kell figyelni, hogy a köröm összes hibáját, egyenetlenségét kiemeli így érdemes alaplakkot használni alá.

Íme:


Kiemelem azért ez nem az Avon és nem ennek a lakknak a hibája, rajtam legalábbis minden ilyen darab így működik. (Valószínűleg fedőlakkal sokkal tovább bírná, de akkor nem lenne matt.)
Arra is számítani kell hogy úgy egynapi viselés után kezd veszíteni a matt hatásából, némileg szatén effektbe csap át.

Mindezektől függetlenül bátran merem ajánlani mindenkinek ezt a kék szépséget. Tökéletes választás a nyári, sailor-típusú manikűrökhöz, vagy egy esti Balaton-parti buliba is.

Ti mit gondoltok róla, mennyire van létjogosultsága a sötét daraboknak így nyáron?

XOXO: Blondie

Share:

0 megjegyzés