Életképek

Sziasztok Lányok!

Kábé háromezer éve nem volt időm új terméket tesztelni, sőt még nézelődni sem nagyon jutottam el. Akarom mondani azt igen, mert idestova 3 hete kergetem az NCY Turby dry fedőlakkját, de mindenhol készlethiányos. :( Így viszont arra jutottam, hozok Nektek egy kis képválogatást az elmúlt 3 hetünkből. Túl steril ez a blog, szóval személyesebb dolgokkal is feldobom majd. :) Ha van kedvetek, kövessetek Instagram-on, mostanság sokat fotózok oda is. :)

Kiskrumplim debütál a blogon, páros szelfivel. 5 éves. :)


 Így süt a nap az erkélyünkre, nagyon szeretném már újra látni. :)

Gyors holofotózás a játszótéren. 


 Anyák napja volt az oviban. (általában nincs ilyen béna bilifrizurája, már nagyon érik neki a fodrász.)

És kacsaszájas bolondozós fotó is kell, legalább egy. :D

Így dolgozunk mi:

 Az ominózus kedvenc színházam:

A lakkvásárlás soha nem maradhat el:
És az anyukám kakaós és vaníliás csigái.

Voltam színházban is.

És koktéloztunk is.

És szelfiztem otthon, a régi otthon. :)

Outfit-fotó nyűgösen. nem csoda, hogy a blogra eddig nem került fel. :D

És igen, megint színház. :)

A múlt hetem fénypontja, Valóban, az tejszínhab, és milyen finom volt!

Ez az álomcipőm, egészen komolyan mondom, szerelmes vagyok belé.

És egy grimasz, mert a sminkfotózás sehogy sem akart sikerülni.

Játszótereztünk is, mikor még jó idő volt.

Nyárra készültem, egyelőre a cipős-szekrényben várja, hogy beteljesítse a végzetét:

Ja, arcüreggyulladásom is van épp, a napi boldogságot ez a "finom" antibiotikum okozta. Sokkal jobban ugyan nem lettem tőle, de legalább voltak mellékhatásai. :D

Közeleg a tél. Trónok harca-nézés bögrével és HBO Go-val. :)
Így ér véget az este: ordítós szinten youtube-hallgatás a tableten, a kedvenc meleg takaróm alatt.

A tökéletes reggelek pedig így indulnak: ébredés után kávé az erkélyen, Vele.

És bizony, engem is megkerestek, csomag úton, Ti pedig használjátok a kódot egészséggel. :)
És azért manikűrt is sikerült fotózni, bár egy egész posztot nem tesznek ki. Mostanság nagyon rákaptam megint a szivacsos technikára (na, nálam még kidolgozás alatt áll). Sokan dicsérik, én meg örülök, hogy gyorsan tudok valami látványosat összedobni. :)





Szóval így telnek a napok nálunk jelenleg. Zajlik az élet, a lelkifurdalás meg tart a blog hanyagolása miatt, de hát lesz ez még így se. :D Mondjuk sminket biztosan hozok most már a napokban, ne mondjatok még le rólam. :)

Ti mit csináltok mostanában?

Share:

4 megjegyzés

  1. Az a lazacrózsaszínes-feketés mani eszméletlenül szép! Én még nem nagyon próbálkoztam szivacsos technikával, de lehet valamikor kipróbálom :) És a sminkes-grimaszolós kép nagyon tetszik, a fintor ellenére is olyan szép vagy rajta :) A közös képetek pedig tündéri ^^ (a fekete színházas rucid is nagyon dögös :P)

    VálaszTörlés
  2. Az a piros cipő gyönyörűséges! :-)
    No és egyetértek az előttem szólóval, naggyon jó az a grimaszolós kép!

    VálaszTörlés
  3. De jó kis képek :) Egy olyan Trónok Harca bögre meg kell nekem is :D

    VálaszTörlés
  4. Jaj, de jó, hogy a Kiskrumplit is megláthattuk végre! Nagyon kis aranyos, remélem, máskor is teszel fel róla képet, illetve akár Rólatok megint közöset :-) Csinos a színházas ruhád, a cipőért való rajongást pedig teljes mértékben meg tudom érteni :-)

    VálaszTörlés