BPS haul - 2. felvonás

Sziasztok Szépségek!

A BornPrettyStore-tól kapott csomag tesztelése tovább folytatódik. Most a díszítő szegecseket vettem sorra. Régi vágyam volt már egy ilyen szett beszerzése, szóval ezt a lehetőséget nem hagyhattam ki. Miről is van szó:


A - szerintem sokak által - már jól ismert tárcsás megoldásban találunk több tucat, különböző formájú, arany és ezüst színű szegecset.

Gyakorlatilag épp olyan egyszerű a használatuk, mint mondjuk a köveknek. Nagyon jól tapad a körömre, nem túl laposa, így a széle nem válik el a körömlemeztől. Én gyorsszárító lakkal szoktam ezeket felragasztani, de most kipróbáltam a friss lakkba belenyomva, és úgy is működik. (Itt viszont vigyázni kell, nehogy a friss lakkozást felgyűrje.) Lemosni is nagyon egyszerű, pillanatok alatt elválik a körömlakk-lemosótól. A takarítást viszont nagyon nem bírják: egyrészt a díszt borító fémes réteg pikk-pakk leválik, tehát csak egy átlátszó, gumiszerű, 3D-s dolog marad a körmökön, másrészt ez a dolog is gyorsan leeseik, mondjuk ha súrolószer éri. 2-3 napot biztosan kibírnak egyébként, de én most direkt nem kíméltem őket. Ja igen, vigyázni kell a fixálással is, mert a körömlakk (átlátszó) oldja a fémes színt, illetve gyorsan megfogja egy színesebb (kék, piros) körömlakk. Ettől függetlenül remek vételnek tartom, legalább egy szett létszükséglet minden lakkfüggő lánynak. :)
Maga a manikűr elég minimalista lett, nyáriasan egy barackos-szegecses felsőhöz készült (amit ugye most nem láttok, de így volt):




A szegecseket ITT  tudjátok megvásárolni, jelenleg 4,29$ az ára. Ne feledjétek, a CUB10 kód felhasználásával további 10% kedvezményt kaptok, a szállítás pedig ingyenes! :)

Ti szoktatok díszítő szegecseket használni?

XOXO: Blondie

Tags:

Share:

4 megjegyzés