Funday - Miss Manga?

Sziasztok Lányok!

Mondanám, hogy vidám vasárnapot tartottam, de nem vasárnap van. Ennek ellenére megint elszökött a hörcsög a fejemből - tudjátok, amelyik a kereket forgatja. Így esett, hogy előkerült a Lidl-ben farsangra zsákmányolt pink paróka, amihez próbáltam egy kicsit mangás sminket kreálni. Hát, több-kevesebb sikerrel azért megoldottam a feladatot. Valamiért a fényképezőgépem nem rajong a piros árnyalataiért, így a pirosító szinte nem is látszik, pedig élőben nagyon vad volt. :D Amit sikerült összeeszkábálni:







És hogy a csuda vinné el, csak nem sikerül az alsó szempillatő-szemhéj vonalon normálisan dolgoznom ceruzával. Na jó, most a felsőn sem annyira. :D Komolyan nem hiszem el még most sem, hogy a valójában magenta színű pirosító ennyire nem látszik a képeken. Valakinek van tippje az ilyen problémák kiküszöbölésére? (Azon kívül, hogy ruházzak be az bitangul drága gépbe.)

Ti szoktatok fantáziasminkeket kreálni? Ha igen, mivé változok át legszívesebben?

XOXO: Blondie


Tags:

Share:

3 megjegyzés

  1. Ahogy elnézem eléggé hasonló a szemformánk, én is megküzdöttem a szemet nagyobbnak tüntető sminkkel, csak én gél állagú tust használtam. Nehéz, mert nekem is kicsit ráereszkedik a szemhéjam a szempillám tövére. Tetszik egyébként az ötlet, csak talán picit kevésbé lett eldolgozva itt-ott a szín meg a szemceruza, de ettől függetlenül szerintem jó lett :) A pirosítóból sajnos tényleg nem látszik a brutál magenta szín. Én is telefonnal fényképezek, úgyhogy hozzád hasonlóan szenvedek is vele rendesen, de amit én kitapasztaltam, hogy ablak mellett soha ne fotózzak, mert ott mindent kivilágosít az erős nappali fény, inkább félhomályban érdemes próbálkozni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, ezeket a szemeket elég nehéz egyféle módon kívül másképp sminkelni, egyelőre a kísérletezés fázisában vagyok, de még nem adtam fel. :) Vagyis kicsit igen, a végére úgy felhúztam magam ezen, hogy a satírozás ennyiben is maradt, csúnya-csúnya rossz blogger... Egyébként ezek a fotók kamerával készülnek, de hát a piros, az mumus... A félárnyékos ötletedet viszont ki fogom próbálni, nagyon köszönöm, már csak a lakás félhomályos pontját kellene megtalálni. :)

      Törlés
  2. De jó lett :) Amúgy nem lehet, hogy azért nem jön át annyira a szín, mert Nálad is rápakolja a blogger az automatikus ps-t a képekre? Fejből sajna nem tudom hol kell megnéznie, de már többeknél is volt erre panasz, így szerintem meg lehet találni, ha rákeresel Google-ben (persze lehet, hogy nem ezzel van a gond, hanem tényleg a fényképezőgép nem bírja lefotózni úgy a színt, de egy próbát megérhet megnézni :))

    VálaszTörlés