BornPrettyStore szeretetcsomag - teszt

Sziasztok Szépségek!

Néhány hete engem is megkeresett az egyre népszerűbb BornPrettyStore webáruház, volna-e kedvem tesztelni néhány terméküket. Mivel rendeltem már tőlük néhányszor, örömmel mondtam igent a felkérésre, és az alábbi csodákat választottam a kínálatukból.


És ezek közül mit is tesztelhettem volna elsőként, mit a két imádnivaló körömnyomdalemezt. :)

Túl sok szót nem szeretnék rájuk vesztegetni. Igazából elégedett vagyok velük, ezért az árért (kb. 300 Ft) szép eredményt kapunk. Az egyenletlen fedést valószínűleg az én gyengus nyomdázási tudományom okozta, igazából szép mélyen vannak vésve a minták.

Ötvöztem a cicás és a Snoopy-s lemezeket, és így a következő végeredmény született:




(Ezer bocsánat, itt-ott még lakkos maradt a bőröm, de épp ment le a nap és sürgősen be akartam fotózni a művemet.)

És íme a lemezek közelről:

Snoopy elérhető ITT.


A cicák pedig ITT rendelhetőek meg.



Ne feledjétek, a CUB10 kód beírásával 10% kedvezményt kaptok a vásárlás végösszegéből, és a szállítás is világszerte ingyenes! :)

A biztonság kedvéért szeretném megerősíteni, hogy bár a termékeket tesztelésre kaptam, ez a véleményemet semmilyen mértékben nem befolyásolta. Van már több BPS nyomdalemezem, mindegyikkel teljesen elégedett vagyok.

Ti szerettek nyomdázni a körmötökre? Ha igen, milyen mintákat használtok leggyakrabban?

XOXO: Blondie

Share:

4 megjegyzés

  1. Milyen übercukik ezek a lemezek mááár! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lassan 32 leszek, de nem bírok ellenállni az ilyesminek! :)

      Törlés
  2. Te is jó kis dolgokat rendeltél :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi! Imádom nézegetni, hogy ki mit választott! :)

    VálaszTörlés