Teszteltem - Pet'la Plate

Sziasztok Lányok!

Jó ideje készülök erre a bejegyzésre, nem szerettem volna elsietni. :) Történetesen én is olyan szerencsés vagyok, hogy tesztelhettem az első magyar körömnyomda lemezt, a Pet'la Plate-et. A beauty világban gyorsan elterjed ezeknek a lemezek megjelenésének híre. Petra és csapata igazán egyedi, kézműves nyomdalemezeket álmodott és valósított meg, amikkel még a legelvetemültebb körömlakk-rajongó igényeit is kielégíti.
Én a Wishes-lemezt kaptam kipróbálásra, őrölten megörültem neki, minden mintát fantasztikusnak és jól variálhatónak gondoltam. Előre megsúgom, nem érdemtelen a hype Pet'la világa körül, engem is teljességgel meggyőzött ez a darab. De miről is van szó?

Ilyen kis tasakban érkezett a lemez, szépen becsomagolva.


És ilyen gyönyörű önmagában. 

Nekem személy szerint nagyon tetszik, hogy nem a szokásos alumínium platnira készültek a minták, hanem ilyen gyönyörű sárgaréz lemezre. Valahogy igényesebb hatást kelt, mintha egy arany díszlemezt tartanék a kezemben.

A mintákról: egyrészt el kell mondanom, a vésés minőségével semmi gond nincs. Elég mélyek a minták, hogy elegendő lakk kerüljön beléjük, és azt szépen le is adják. Nekem picit talán túl mélyek is (ez már persze csak kötözködés), ha picit hígabb lakkal dolgozunk, akkor a túl sok lakk túl folyós mintát eredményez a szilikon párnánkon, ami picit elmossa a végeredményt. (Ezt majd az egyik nyomdázásomnál láthatjátok is lentebb.)
Másrészt azt tapasztaltam, sokkal jobb lesz a végeredmény, ha a lemezről felvett mintánkra a nyomdázás előtt (még a szilikon párnán) 2-3x ráfújunk. Ezzel picit segítjük a száradását, nem mosódik el olyan könnyen.
Másrészt a minták hatalmasak. Komolyan, szerintem nincs olyan óriási köröm, amit ezekkel a mintákkal ne lehetne befedni. Kisebb szívfájdalmam, hogy a magyar népmesés motívum nem fér egy az egyben a körmömre, de hát ennél kisebb méretben meg hogy nézne már ki. :)

És akkor mutatom, miket sikerült alkotnom ezzel a csodával:

Ez volt az első kísérletem:





Élőben sokkal átütőbb volt a hatás, mintha egy brokátdarabbal vontam volna be a körmeimet. Nagyon szépen fénylett, a fényes réteget az OPI Ski slope sweetie lakkjával készítettem, míg a rózsaszín "csipkét" a körömvégere a fent látható Essence lakkal.

Második próbálkozás - és egyúttal a kedvencem:





Imádom a magyar népmeséket, ez a minta tökéletes a hangulat reprodukálásához. 4 teljes napig hordtam, és egy tucat kolléganőm "nézte le"  a kezemről. :)

A harmadik kísérlet:




Na igen, ez az a nyomdázás, amit fentebb már említettem. Eleve nem jó lakkal próbáltam mintázni (Moyra fekete), túl folyós volt a lakk... itt pedig még a várok-ráfújok 3x trükköt sem alkalmaztam, látjátok mi lett az eredménye. A koncepció viszont jó lenne, majd megpróbálkozom másik feketével is.

És a negyedik nyomda:






Itt a kék holo Moyra lakkra nyomdáztam a Gel look Moyra 914 lakkjával. Ezek a Gel look lakkok isteniek körömnyomdához, mivel egy rétegben szuperül fednek és kellően sűrűek is.

Egy szó mint száz, nagyon megszerettem ezt a lemezt, biztosan nem ő lesz az egyetlen példányom. Ha felkeltette az érdeklődéseteket, a Pet'la honlapján vagy a Meskán is megszerezhetitek őket.

Ti szerettek nyomdázni?

XOXO: Blondie

Share:

3 megjegyzés

  1. Válaszok
    1. Köszi én is imádtam, hát még ha nem folyt volna meg. :)

      Törlés
  2. Nekem is megvan ez a lemez és nagyon elégedett vagyok vele! :) Jól néznek ki a manik! :)

    VálaszTörlés