Ebay lakkcsoda - Kleancolor Chunky holo black

Sziasztok Szépségek!

Most már igazán kényelmetlenül érzem magam, épp egy hónapja nem műveltem semmi érdemlegeset a bloggal kapcsolatban. Utálok mentegetőzni is, kicsit sűrűbbek lettek az elmúlt hetek, szerencsére jó értelemben. Most viszont van időm a beauty világára, visszaolvasok egy csomó blogot, amire szintén nem volt kapacitásom, és még az időjárás is kegyes volt a fotózási viszonyokat illetően. :)
Szóval az Ebay-re azért szakítottam időt, meg is érkeztek a szépségeim amiket meg fogok mutatni nektek.


Az első bemutatkozó a Kleancolor 236-os Chunk holo black nevű lakkja. Maga a Kleancolor egy 15 éves múltra visszatekintő cég, Los Angeles-i székhellyel. Budget kategóriás termékeket forgalmaznak,
nem meglepő módon a gyártás Kínában történik. Már jó ideje érett bennem a gondolat, hogy kipróbálom valamelyik lakkjukat, de a bőség zavara miatt nem sikerült választanom. Kukkantsatok rá a weboldalukra, hihetetlenül szép dolgaik vannak ITT.
Szóval a lakk: a chunky holo család fekete tagja. Igazából a holo-hoz a nevén kívül szerintem semmi köze nincs. :) Tömény pelyhes, színjátszós-glitteres csoda, amit fekete, transzparens lakkba kevert a megálmodója. Üvegben egyelőre azt mondom, mutatósabb mint felkenve, de a körmeimen is teljesen elégedett vagyok vele.


Majd mindjárt meglátjátok, ez a lakk nem közvetlen napfényben mutatja meg magát, hanem szűrt fényben. Ott viszont tökéletes. A használata kicsit trükkös, vadászgatni kell a nagyobb pelyhekre, de szerintem megéri. Jól terül egyébként, viszonylag egyenletesen kerül fel a szín és a kis csillámok is. A külföldi blogok szerint teljes fedést az alaplakk áttetszősége miatt nehéz vele elérni, így én már elsőre a Moyra 35-ös krémes feketéjére kentem fel. (Az a lakk is egy csoda, egy rétegben fed tökkkkéletesen!) Így egy réteg Moyra + egy réteg Kleancolor + egy réteg Seche Vite gyorsszárító = és kész is a manikűr. Nekem ennél több nem kell. Sima fekete lakkot soha nem hordok, az túl szigorú, viszont ezekkel a színjátszós kis holmikkal nagyon vagány lesz a végeredmény. Azt viszont be kell vallanom, hogy ez a lakk irgalmatlanul büdös. :D Száradási időről nem merek nyilatkozni, mindig használok gyorsszárítót, így viszont kb. fél óra alatt menetkész lettem mindenestül. Tartósságról sincs pontos infóm, viszont mióta gél-lakkra lakkozok, 4 napig minimum bírják a lakkjaim (kivéve a Moyra holo-kat, de erről majd máskor). Ja igen,a  kimondottan pofás üveg 15 ml csodát tartalmaz, épp mint egy OPI-üvegcse. Viszont a száraz tények után íme, a képek.

Napfényben:




Szűrt fényben:



Na jó, élőben azért jobban néz ám ki, nekem valahogy nem sikerült igazán elkapni a lényeget. Az áráról még nem is beszéltem: 1.93 $-ba kerül, ami ennyi csodás lakkért pitiáner összeg. A szállítás volt drágább, a legolcsóbb kombó is + 4.45$-t tett ki. Annyi viszont biztos, hogy nem ez lesz az utolsó lakkom a márkától, sőt gondolkozom a pirosítóik kipróbálásán is.Ha megtetszett Nektek is ez a kicsi glitterbomba, ITT megrendelhetitek. :)

Próbáltatok már Kleancolor termékeket?

XOXO: Blondie

Share:

7 megjegyzés

  1. ez a klenacolor lakk nekem is megvan.
    a brazil kollekciót honnan rendelted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Innen: http://www.ebay.com/itm/331116774340?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
      Nem is volt vészes árban, és az összes teljes kiszerelés is megvan nekik. :)

      Törlés
    2. oh köszönöm a gyors választ.:)
      az lemaradt hogy a Kleancolor tényleg jó kis márka,nekem ez a lakk sem okozott csalódást
      az essie is nagy kedvencem,hát a moyra must have,én megvettem mindet :)

      Törlés
  2. Köszi, nekem is nagyon bejön! :)

    VálaszTörlés
  3. szép:)) x
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. Nekem az első képen szereplő többi dolog jobban megragadta a figyelmemet :P :) ez a lakk túl sötét számomra :)

    VálaszTörlés