Smink- L'oréal Color Infaillible Metallic lilac

Sziasztok!

Bizony-bizony, magam sem tudom, mikor volt már utoljára sminkes poszt a blogon. Hiánypótlásként hoztam ezt a darabot. Főszerepben a két hete zsákmányolt lila csodával: a L'oréal Color infaillible 070 Metallic lilac árnyalatával.
999 Ft-os akciós áron zsebeltem be egy DM-ben. Ott 20 percet tipródtam, hogy tényleg kell-e ez nekem, mikor vagy 3 generációnak elegendő szemhéjpúderrel rendelkezem jelenleg, és sok új kedvencem is van. Nem bántam meg, hogy végül hazaköltöztettem, ugyanis azóta szinte levakarhatatlan rólam. Szinte minden nap őt viselem, annyira bevált. Ebből a termékcsaládból nálam ő az első példány, de biztosan nem az utolsó.



Csodaszép, valóban metálos, hidegbe hajló mályvás liláról van szó.
A tégelyben rózsaszín pigmentcsomók is megbújnak, azonban felkenve ez egyáltalán nem hangsúlyos. Az állaga préselt pigment, kicsit nedves a hatása. Meglepően könnyű vele dolgozni. Nálam a ragacsos alapon jobban működik, mint hagyományos bázison.

Swatch-olva, bal oldalt egy húzás, jobb oldalt építve három húzás, alap nélkül:




Eléggé olajos, rejtett szemhéjam van, viszont az Essence kifutó, pigmentekhez használatos bázisán a nevéhez méltó módon, remekül működik. Nem vicc, gyakorlatilag 12-13 órán át lerobbanthatatlan. A felső szemhéjra a felvitelnél jobban kéne vigyáznom, mert nagyon potyog (Essence lapos ecsetével viszem fel alulra-felülre). Ezeken a gondokon segít nálam a micellás víz, egy vattakorongot megpöttyintek vele, és minden kósza szemfesték másodperceken belül eltűnik a problémás helyekről. Az alsó pillatőbe az Avon glimmerstick lilájával húzok egy vonalat, abba dolgozom bele a pigmenteket. Elképesztő, de nem moccan sehova! Nem nagy kunszt az egész művelet, viszont a hétköznapi sminket feldobja, és így is 10 perc alatt elkészülök. Direkt nem vittem túlzásba a kiemelést-árnyékolást, minden nap így indulok mostanában munkába.






Egyébként normális napokon nem szoktam alulra ennyire vastag vonalat húzni, de ez egy ilyen nap, nyilván olyankor rontom el, amikor be tudom fotózni. :D

Ti használtok Color infailibe festékeket? Ha igen, melyiket ajánlanátok még?

XOXO: Blondie

Share:

9 megjegyzés

  1. Igen igen :) Imádom őket :) Én is még csak egy árnyalat boldog tulajdonosa vagyok, a Forever pink árnyalatot mindenképp ajánlom neked :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát bevallom, azon is nagyon gondolkoztam, de most megvan a Naked3, nincs szívem még egy rózsaszínt venni. :)

      Törlés
  2. A nagy kedvencem a Tender Caramel (mily meglepő), most pedig a Forever Pinkre fáj a fogam.
    Sajnálom, hogy lemaradtam erről az akcióról, tuti megvettem volna a kinézett rózsaszínt, így pedig reménykedem, hogy lesz rá kupon a Glamour napokon :-D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép színe van, és a te szemedhez különösen illik! :)

    VálaszTörlés
  4. Szép színe van és a smink is szép lett :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű a szemfesték, de Te még inkább! Csak úgy ragyogsz, az első két kép valami álomszép :-)

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Pancsi, a rózsaszín nem volt akciós, egy szép türkizes zöld, egy metálos szürke és ez a lila volt leakciózva. A karamell-színt viszont megnézem élőben, az most nagyon birizgál.

    VálaszTörlés