Opi love - Kiss Me I'm Brazilian

Sziasztok Szépségek!

A nemrég látott OPI Copacababies minikollekció rózsaszín darabját hoztam ma nektek. Eredetileg nem gondoltam, hogy ennyire tetszeni fog ez a szín, hiszen rózsaszín lakkom van vagy egy tucat...





Amint láthatjátok, igazi kis cukorbabák vannak a dobozkában, irtó picike kis üvegcsékben. A várakozásaimat felülmúlták, szerintem egészen használható ez a mini-ecset is, nekem nincs vele problémám.

De ez a rózsaszín! Minden fényviszonynál más arcát mutatja! Képtelen voltam elkapni a valódi árnyalatot, így most reklámozom az egyik kedvenc külföldi körmös blogomat: a Swatch and learn oldalán megcsodálhatjátok laboratóriumi körülmények között is. :)
Elképesztő, imádni való, megveszem nagyban is és ő lesz a kedvenc nyári lakkom! Instaszerelem! :) Nézzétek csak...








Tökéletes krém finisű meleg, pinkbe hajló rózsaszín, igazi Barbie-s árnyalat de mégsem közönséges. Ti mit szóltok?
Ja igen, két rétegben tökéletesen, csíkozódás-mentesen fed, NYC turbo dry-al pedig 5 perc alatt szárad. A manikűr fél óra alatt készült, csontszárazra. :)

XOXO: Blondie

Share:

8 megjegyzés

  1. Nagyon kellemes ez a rózsaszín árnyalat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, azóta is folyton a körmeimet nézegetem. :)

      Törlés
  2. ezt a mini kollekciót megrendeltem én is
    4-ből kettő lakk tetszik a pink is benne van pedig van vagy 30 db pink lakkom
    egyszerűen az opi pink lakkok nem hasonlítanak egymásra.
    ez a szín csodás,tuti nyári kedvenc az biztos:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem most ebből mind a négy betalált, de ezt a rózsaszínt biztosan Te is imádni fogod! :)

      Törlés
  3. Nagyon kis cuki és a csillogó OPI lakk is csodás :)

    VálaszTörlés