Új téli kedvenc - Avon Care kakaóvajas testápoló

Sziasztok Szépségek!

A napokban kaptam egy marketing mail-t az Avontól. Ritkán szoktam ilyen módon termékeket promotálni, de ezt muszáj. Teljesen véletlenül épp aznap érkezett meg az Avon rendelésem, és köztük volt ez az új testápoló-testvaj is.



Mit lehet tudni róla a sajtóanyag alapján? "Az AVON Care kakaóvajas testápoló vaja E-vitaminban gazdag, krémes testápoló. Az E-vitamin antioxidáns tulajdonságokkal rendelkezik, vagyis segít semlegesíteni a szervezetben felgyülemlett káros hatású szabadgyököket. A termék ára 840 forint. A termék a linkre kattintva megtekinthető az AVON online-on."

A valóságban így néz ki:






Szerintem a képeken is látszik, hogy neki már sokkal több köze van a testvaj fogalmához, mint akár az Alverde termékeinek. Őszintén bevallom nagyon megszerettem.
Az állaga nehéz, kicsit nehéz a megfelelő mennyiséget eltalálni. Kézmelegre viszont nagyon gyorsan "olvad", vagyis kezelhetővé válik. Kevés is elég belőle és iszonyatosan jól hidratál. Amióta használom, elég kétnaponta bekenni magam. Egy filmszerű bevonatot képez a bőrön, amit felkenés után nem érezni (gyorsan beszívódik, viszont a következő zuhany utáni törölközésnél teljesen jól érezhetően van még jelen.
Az illatát is imádom. Nem tolakodó vagy nehéz, és nem is mű. Finoman kakaós és ezt a halvány illatát órákon át tartja. Nagyon örülök hogy kipróbáltam, remélem jövő télen is kapható lesz, mert akkor tuti ő lesz a testápolóm a hideg időben.
Egyébként kapható még arc- és kézkrém is ebből a kakaóvajas termékcsaládból. Ha érdekel bennetetek, katt az Avon honlapjára. :)



XOXO: Blondie

Share:

5 megjegyzés

  1. jól hangzik, hogy szuperül hidratál, viszont én a csokis-kakaós illatokat nagyon nem tolerálom testápolókban és kozmetikai termékekben...:(

    VálaszTörlés
  2. Élőben én is megszagoltam, hát ez valami mennyei! Ha nem lenne itthon az a rengeteg testvajam...... :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  3. Tényleg jó kis termék, néha annyira jókat alkot az Avon :-)

    VálaszTörlés
  4. Gondolkodtam hogy megrendelem,de tele vagyok kencékkel és szerintem azok még idén se fogynak el. Pedig ez jól hangzik: )

    VálaszTörlés
  5. Én tavaly (a 2018. augusztusi katalógusból) rendeltem, a véleményem egyezik a tiéddel. Ezek szerint 5 éve jelent meg ez a termék (testvaj). Szomorúan közölhetem, mára már fellelhetetlen.
    Egyetlen egy tégellyel sikerült még vennem a Vaterán (brutális postaköltséggel), és kész, nincs tovább.

    VálaszTörlés