Legutóbbi Ebay-haul

Sziasztok Lányok!

Rég volt már bizsus haul a blogon, gondoltam a nagy tavaszvárásban megmutatom, mi az ami megdobogtatta a szívemet.


Ez lenne hát a kupac. Alább mutatom linkekkel, hogy mit is rejt. :)

A francia hajcsat nem újdonság számomra, van már egy ilyenem fekete és kék kövekkel. Nagyon szeretem őket és egyáltalán nem vészes az áruk. Őt ITT vettem, egészen komoly 90 centet fizettem érte + ingyen posta. A fülbevalók egy agymenés következményei. Hirtelen rádöbbentem, hogy alig van elegáns, fekete szetthez hordható fekete fülbevalóm, szóval beszereztem párat. Ez a fekete-fehér-aranyszínű darab kb. 2 dollár volt, a linket viszont sajnos már nem találom.


A hajbizgentyű színházas estékre csatlakozott, kettes csomagolásban vettem ITT, 1.99$ volt a kettő.


Karkötő-karperec szett, olyan 1000 Ft volt ha jól emlékszem, de most csodálkoztam rá hogy lassan elévül az összes Ebay-vásárlásom, ennek sem találom már a linkjét.


A fekete gyöngyös darab viszont már nincs is fent, én ezt a példányt még 99 centért nyertem liciten. Azon már meg sem lepődök, hogy a szívecskés linkjét sem találom.

Ez a hajcsat nagy vágyam volt. Nem viccelek, pont ugyanilyen karkötőm, nyakláncom, fülbevalóm és hajtűm már van, így vele lett teljes a készlet. Liciten 1.04 $ volt, jelenleg ITT találhattok hasonló darabokat

Ezzel a lenti pávás fülivel már jó ideje szemeztem, aztán végül néhány hete döntöttem úgy, hogy kell nekem. 90 centért elérhető jelenleg is ITT.


Ez a Bulgari replika gyűrű is régóta kívánságlistás volt. Szerencsére élőben sokkal jobban néz ki, csodaszép szikrázó kövecskékkel van kirakva. A vastagsága miatt kissé szokatlan viselni, illetve pont a szélesség-vastagság miatt nem ártott volna eggyel nagyobb méretet rendelni, de így is imádom.



A rózsaszín, gyöngyös karkötő impulzusvásárlás volt, de nem bántam meg. Újraéledni látszik a rózsaszín-korszakom, ő 1,5 $ volt, használtam a "make offer" gombot. :) ITT eléritek.


És egy újabb karperec-szett, máris imádom, szerintem nagy sláger lesz ez nálam tavasszal. INNEN megszerezhetitek.

Szóval egyelőre ennyi lett volna, amint összegyűlik egy újabb kupac, mindenképp jelentkezem a tippekkel. :)

XOXO: Blondie

Tags:

Share:

2 megjegyzés

  1. A gyűűűűrűűűűűűűűűű <3
    Egyszer gazdag leszek és lesz egy igazim. Sőt, olyan rohadt gazdag leszek, hogy majd Neked is veszek egyet, jó?! :D

    VálaszTörlés