Díjat kaptam! - Liebster award

Sziasztok Lányok!

Nagy nagy örömömre ismét díjat kaptam (már csaknem két hete, de a fáziskésés...)!

Mia ajándékozott meg vele és komolyan boldoggá tett. Az meg csak a hab a tortán, hogy szeretem olvasgatni a blogját. Ide kattintva Ti is megnézhetitek.
A díj lényegileg három teendőt ró ránk:
1. Tedd ki a képét.
2. Válaszold meg a díjazó 11 kérdését.
3. Add tovább a díjat.

Mivel mia nem tett fel kérdéseket egy kis félreértés miatt, így én úgy döntöttem megválaszolom azokat a kérdéseket, amiket ő maga is kapott.

1. Mi vitt rá, hogy elkezdd a blogolást?
Tavaly ősszel épp nagy sminkmániában voltam (megint), illetve a sötét esték is szinte könyörögtek, hogy valami hasznos dologgal töltsem az időt. Nem utolsó sorban önkifejezés is, ezen a téren van még hova fejlődnöm. :)

2. Mi volt a legjobb dolog az életedben?
Ez a legkönnyebb kérdés a világon, és bár semmi köze a beauty világhoz: egyértelműen a kisfiam születése. Minden macera ellenére ő a legjobb társaságom.

3. Sok szépségápolási holmival rendelkezel?
Ez szerintem pont ugyanolyan kérdés, mint hogy sok ruhád van-e. Sosem lehet elég holmink, akkor sem ha tonnaszám dőlnek ki a szekrényből. Ilyen gyűjtögetős-hörcsögtípus vagyok, na...

4. Van valami nagy álmod, amit el akarsz érni?
Szeretném megnyerni az ötös lottó főnyereményét. Viccet félretéve: szeretnék jó ember lenni, meglátjuk, mennyire sikerül...

5. Van háziállatod?
Már jó ideje nincs. Mikor még "gyerek" voltam és a szüleimmel éltem, volt egy imádott német juhászom, és pónikat is tartottunk. Nagy állatbolond vagyok, de az állattal együtt lakással még nem sikerült megbarátkoznom, a negyedik emeleti erkélyen pedig nem nagyon lenne jó helye semmilyen élőlénynek a paradicsompalántán kívül. Jut eszembe, paradicsom van, az ér?

6. Szeretsz kirándulni?
Szeretek. Ha minden előre meg van tervezve és nem véletlenszerűen alakulnak a dolgok. Valami félelmetesen kiábrándító módon hiányzik belőlem a spontaneitás.

7. Milyen számodra az álomesküvő:
Semmilyen. Nem tudom elképzelni, hogy újra férjhez menjek, a lányos ábrándjaimat pedig elhagytam félúton.

8. Van kedvenc idézeted?
Igen, van, nagyon sok. Hangulatomtól és élethelyzettől függően változik. Ha viszont olyant kell kiemelni, ami bármikor megállja a helyét, akkor egy Coelho-idézetet választanék: "Egy gyrost, légy szíves. Mehet bele minden." :D

9. Melyik az az étel/ital, amelyből bárhol, bármekkora mennyiséget el tudsz fogyasztani?
Banális lesz a válasz: a tiszta víz. Megszállott ivó vagyok, imádom a vizet. :)

10. Gyűjtöttél valamit gyerekkorodban?
Naná, ki nem?! Bélyeget, Lutra album-matricákat (emlékszik még erre valaki?), borítékot, levélpapírt, műanyag cumit, mindenféle "értékes" kacatot.

11. ha már gyerekkor, akkor mi volt a kedvenc meséd?
A kis hableány, Disney-féle változatban. "Tök romcsi!" :)

Második lépésként továbbadom a díjamat, a választásom pedig egy olyan bloggerre esett, akit nagyon megkedveltem mostanára, ő pedig a bloggervilág mázlistájának is tekinthető:

CRaPTRaSH

És utolsó lépésként felteszem a 11 kérdést:

1. Mi kapcsol ki leginkább egy idegesítően hosszú nap után?
2. Ha csak egy embert választhatnál, kivel utaznál el egy évre egy lakatlan szigetre?
3. Mi az a dolog, ami nélkül úgy érzed, nem tudnál élni?
4. Mi az, amit feltétlenül szeretnél még megtanulni az életben?
5. Hol és melyik korban élnél, ha lenne rá lehetőséged?
6. Játszol valamilyen hangszeren?
7. Szerinted meddig bírnád az életet az idegenlégióban?
8. Bizsu vagy nemesfém ékszert választasz inkább?
9. Mikor pancsoltál utoljára a Balatonban?
10.  Csoki vagy vanília?
11. Mi kell ahhoz, hogy ennyire mázlista legyen az ember, mint Te?

Tehát nagy nehezen kiizzadtam ezeket a komoly kérdéseket, most pedig izgatottan várom a választ. :)

XOXO: Blondie

Share:

1 megjegyzés

  1. Először is köszönöm szépen, itt válaszolnék is rá egyből, illetve ahová írtad nálam, oda is bemásolom :]

    1. Mi kapcsol ki leginkább egy idegesítően hosszú nap után?
    Egy kávé (mindegy mikor érek haza), amit egyedül szürcsölhetek el, és abban a 10 percben ne kelljen senkihez szóljak, és más se szóljon hozzám. (a rövid napokkal is így van :P)

    2. Ha csak egy embert választhatnál, kivel utaznál el egy évre egy lakatlan szigetre?
    Nem utaznék lakatlan szigetre... :]

    3. Mi az a dolog, ami nélkül úgy érzed, nem tudnál élni?
    Cigi, kávé, sajt.. :D

    4. Mi az, amit feltétlenül szeretnél még megtanulni az életben?
    Szakmailag nagyon sok dolgot szeretnék még, illetve mindenképp szeretnék megtanulni türelmesebben várni.

    5. Hol és melyik korban élnél, ha lenne rá lehetőséged?
    Az 50-es 60-as években, a zene, a kocsik, minden nagyon bejön. :]

    6. Játszol valamilyen hangszeren?
    Sajna nem :(

    7. Szerinted meddig bírnád az életet az idegenlégióban?
    Hát, tuti, hogy nem sokáig, de azt mondják ugye, a kényszer nagy úr...

    8. Bizsu vagy nemesfém ékszert választasz inkább?
    Több a bizsum, de többször hordom az ezüst ékszereim, aranyat pedig nem szoktam.

    9. Mikor pancsoltál utoljára a Balatonban?
    Ciki, mivel itt van 15 percre tőlem, de 6 éve, akkor is csak annyira, hogy berohantunk a tesómmal, és haza, előtte is kb 5 évvel... Nem vagyok oda érte.

    10. Csoki vagy vanília?
    Csoki ÉS vanília. :]

    11. Mi kell ahhoz, hogy ennyire mázlista legyen az ember, mint Te?
    Ha a sok nyerésre gondolsz (nyilván, mi másra? :P), nem tudom, próbálkozom, és sokszor be is jön :]

    VálaszTörlés