Metál mánia őszre a BPS-el

A legutóbbi BPS csomagom teljes tartalmát sűrítettem egyetlen manikűrbe. Ilyent is ritkán csinálok, de a szemem annyira kívánta ezt a párosítást, hogy nem tudtam nemet mondani rá.


Sőt, képzeljétek, a metál lakkok egy új felhasználási módjára is rábukkantam. Ahogy a fenti képen is láthatjátok, az eredetileg metál hatású géllakk egyáltalán nem homogén, inkább rusztikus hatású. (A lenövésért elnézést kérek, itt már egy hetes az alkotás.)
Tehát a metál géllakkok alá szükséges egy réteg base, reinforce vagy top, ami teljesen egyenletes alapot ad a színnek. Így néz ki normál állapotában:




Ezt a lépést az eredeti manikűrben kihagytam és közvetlenül a formára reszelt, bufferezett alapra kentem fel a színt. Így betelepedett a mikrorepedésekbe, amit a reszelő hagyott maga után  és ezt a rusztikus, megtört fényű finish-t hagyta maga után. Élőben egyébként pont olyan, mint egy holo lakk amikor nem csillan meg rajta a fény, nagyon érdekes és nekem nagyon tetszett.
Egyébként az összes metál géllakkhoz hasonlóan ez is levegőn szárad és nem UV-fényre köt, viszont pikkpakk szárad, maximum 2 perc múlva mehet rá a top. (Én egy speciálisan metál lakkokhoz kitalált fényt használtam itt, de egy sima fixmentes top is éppúgy megteszi.)



A jövőben szerintem inkább ebben a formában fogom használni ezt a színt, bár a metál finish-el is nagyon tetszik, ez az árnyalat tényleg kimondottan a fogamra való.

Itt találjátok a metál géllakk családot:https://www.bornprettystore.com/born-pretty-soak-mirror-metal-nail-polish-colors-nail-manicure-varnish-p-43350.html
Ez a rózsaszín a Peacekeeper árnyalat, 3.99$ az ára, jelenleg akciósan.

A taupe egy szép krémlakk, tökéletes az állaga és két rétegben hibátlanul fed. Ebből a nature series családból van már több érnyalatom is, mind kifogástalan minőség.

https://www.bornprettystore.com/born-pretty-nature-series-pure-color-nail-baby-nail-soak-nail-polish-p-42874.html  
Rajtam most (a gyűrűsujjamon) a Sad to Leave árnyalat van éppen, akciósan 2.89$-ért rendelhetitek meg.

A flakie-fedőt pedig itt találjátok:

https://www.bornprettystore.com/born-pretty-soak-polish-chameleon-glitter-nail-varnish-black-base-needed-p-42881.html

Az enyém a Burning változat, de több variációban is megvásárolható 3.19$-ért. A képeken egyébként egy rétegben van rajtam.

Végezetül pedig jöjjön néhány extra fotó:











Share:

0 megjegyzés